Zamień użytkowników w klientów, dzięki optymalizacji współczynnika
konwersji

Zamień użytkowników w klientów, dzięki optymalizacji współczynnika konwersji

invette google analytics
invette google optimize
invette hotjar

Co to jest CRO?

CRO to praktyka polegająca na zwiększeniu odsetka potencjalnych klientów, którzy wykonają pożądaną akcję na Twojej stronie internetowej. Współczynnik konwersji oblicza się dzieląc liczbę użytkowników, którzy dokonali pożądane działanie na stronie przez liczbę wszystkich unikalnych użytkowników. Następnie wynik należy przemnożyć przez 100%.

Jaki jest dobry współczynnik konwersji?

Jest to uzależnione od branży, niemniej uśredniając jest to w przedziale 2-5% (w e-commerach trochę mniej). Topowe strony osiągają ponad 10%.

Czy CRO to usługa jednorazowa czy abonamentowa?

Działamy i jednorazowo, i abonamentowo - wedle potrzeb klientów. Po poznaniu Twoich celów i potrzeb doradzimy optymalne rozwiązanie.

agencja marketingowa invette dla virgin mobile
agencja marketingowa invette dla itaka
agencja marketingowa invette dla bielenda
agencja marketingowa invette dla polo market
agencja marketingowa invette dla polonaise
agencja marketingowa invette dla erkado
agencja marketingowa invette dla lajkonik
agencja marketingowa invette dla trefl
agencja marketingowa invette dla moraj
agencja marketingowa invette dla grzaniec galicyjski
agencja marketingowa invette dla pragmago
agencja marketingowa invette dla scania