Wdrożymy dla Ciebie analitykę i narzędzia, dzięki którym zaczniesz przekształcać użytkowników w klientów jak nigdy dotąd!
Analizujemy i wyodrębniamy najsłabsze punkty, które blokują realizację konwersji.
Przeprowadzamy testy A/B, wyciągamy wnioski i optymalizujemy konwersję. Proces powtarzamy nieustannie, do momentu uzyskania satysfakcjonujących wyników.
Pomożemy Ci dotrzeć do Twojej niszy. Znajdziemy Twojego idealnego klienta i sprawimy, że pozostanie z Tobą na długo.
CRO to praktyka polegająca na zwiększeniu odsetka potencjalnych klientów, którzy wykonają pożądaną akcję na Twojej stronie internetowej. Współczynnik konwersji oblicza się dzieląc liczbę użytkowników, którzy dokonali pożądane działanie na stronie przez liczbę wszystkich unikalnych użytkowników. Następnie wynik należy przemnożyć przez 100%.
Jest to uzależnione od branży, niemniej uśredniając jest to w przedziale 2-5% (w e-commerach trochę mniej). Topowe strony osiągają ponad 10%.
Działamy i jednorazowo, i abonamentowo - wedle potrzeb klientów. Po poznaniu Twoich celów i potrzeb doradzimy optymalne rozwiązanie.
Copyright by Invette Holding Group. All rights reserved.