Sprawdzony partner w marketingu B2B. Zwiększaj ilość leadów, skaluj i automatyzuj.
Marketing B2B (business-to-business)
To rodzaj marketingu skierowany do przedsiębiorstw, które sprzedają swoje produkty lub usługi innym przedsiębiorstwom.
Zbuduj skalowalny system generowania leadów wysokiej jakości.
Zadbaj o swój zrównoważony wzrost z wysoce kwalifikowalnymi kontaktami dla działu sprzedaży.
Od potencjalnych klientów do kwalifikowanych leadów.
Pozyskuj najwyższej jakości leady dla swojego biznesu.
Strategie B2B Marketingu
Analiza konkurencji
Audyt contentu
Analityka i wdrożenie celów konwersji
Badanie persony klienta
Analiza rynku
Kompleksowy audyt UX
SEO & Content marketing
Performance Marketing
CRO - optymalizacja współczynnika konwersji
Marketing Automation
Email Marketing
Landing page’s
subskrypcji na kanale YouTube
wyświetleń na kanale Youtube
nowych fraz wypozycjonowanych w TOP10
zawodowe walki w KSW
Kampania marketingowa dla Tomasza Sarary.
SararaTeam - Transformacja Mistrza Świata w Kickboxingu do MMA - Road to KSW.
ROAS na przestrzeni roku
wzrost współczynnika konwersji (CR)
wzrost sprzedaży na przestrzeni roku
zmniejszony koszt dotarcia do 1000 osób (CPM)
Strategiczne działania marketingowe dla Kraksky.
Od postawienia nowej strony po reklamy przynoszące oczekiwane efekty.
wygranych aukcji, w walce o pozycję z poszczególnymi reklamodawcami
procentowy wynik udziału w wyświetleniach wśród najbliższej konkurencji
średi ROAS z kampanii na marketplace
średni ROAS z kampanii na Facebooku i Google
Kampania marketingowa dla Synthagen Laboratories.
Od zera do lidera rynku dzięki SEM oraz PPC.
Kampania marketingowa dla Tomasza Sarary.
SararaTeam - Transformacja Mistrza Świata w Kickboxingu do MMA - Road to KSW.
subskrypcji na kanale YouTube
wyświetleń na kanale Youtube
nowych fraz wypozycjonowanych w TOP10
zawodowe walki w KSW
Strategiczne działania marketingowe dla Kraksky.
Od postawienia nowej strony po reklamy przynoszące oczekiwane efekty.
ROAS na przestrzeni roku
wzrost współczynnika konwersji (CR)
wzrost sprzedaży na przestrzeni roku
zmniejszony koszt dotarcia do 1000 osób (CPM)
Kampania marketingowa dla Synthagen Laboratories.
Od zera do lidera rynku dzięki SEM oraz PPC.
wygranych aukcji, według którego wygrywaliśmy w walce o pozycję z poszczególnymi reklamodawcami
procentowy wynik udziału w wyświetleniach wśród najbliższej konkurencji
średni ROAS z kampanii na marketplace
średni ROAS z kampanii na Facebooku i Google
Wiemy, jak ważna jest dla Ciebie Twoja firma.
Pomożemy Ci dotrzeć do Twojej niszy. Znajdziemy Twojego idealnego klienta i sprawimy, że pozostanie z Tobą na długo.
Najczęściej zadawane pytania
Jak działa marketing B2B?
Ze względu na długie cykle sprzedaży w procesie sprzedaży w B2B - proces pozyskania wysokiej jakości leadów wymaga wdrożenia przemyślanej strategii.
Zwykle nie wystarczy zaimplementowanie jednej kampanii, a konieczne jest wdrożenie szeregu działań od kampanii contentowych przez marketing automation aż po działania płatne w Social Ads i PPC.
Dlaczego marketing B2B jest wymagający?
Działanie firm w obszarze B2B często jest zdefiniowane przez nisze, w których działają. Pula potencjalnych klientów jest ograniczona przez co wiele firm zabiega o uwagę tych samych osób decyzyjnych. Proces wygenerowania leadów poprzedzony jest wieloma interakcjami i punktami styku z reklamowaną marką zanim zachęcimy decydentów do zgłoszenia się do nas. Działanie w tym obszarze wymaga większych zasobów marketingowych
Co wyróżnia marketing dla firm B2B?
W przeszłości głównym czynnikiem napędzającym rozwój B2B były zespoły sprzedażowe. Dziś budowanie relacji nadal ma znacznie natomiast bez odpowiedniego wsparcia marketingowego staję się bardzo trudne i nieefektywne.
Taktyki marketingowe takie jak tworzenie treści, social ads i PPC są teraz kluczowe.
Przemyślana i silna strategia marketingowa to klucz do rozwoju firm B2B.