Sprawdzony partner w marketingu B2B. Zwiększaj ilość leadów, skaluj i automatyzuj.
Zwiększ efektywność w pozyskiwaniu potencjalnych klientów na każdym etapie ich drogi zakupowej. Popraw swój stosunek CAC do LTV dzięki naszym skutecznym strategiom marketingu napędzanego danymi.
Marketing B2B (business-to-business)
To rodzaj marketingu skierowany do przedsiębiorstw, które sprzedają swoje produkty lub usługi innym przedsiębiorstwom.
Celem marketingu B2B jest pozyskanie nowych klientów biznesowych oraz utrzymanie lojalności już istniejących. Marketing B2B skupia się na relacjach między przedsiębiorstwami oraz na specyficznych potrzebach biznesowych.
Zbuduj skalowalny system generowania leadów wysokiej jakości.
Zadbaj o swój zrównoważony wzrost z wysoce kwalifikowalnymi kontaktami dla działu sprzedaży.
Wykorzystaj synergie kanału organicznego i płatnych mediów, aby zbudować maszynę do generowania leadów. Zadbaj o długoterminowy wzrost Twojej marki. Nasi eksperci w dziedzinie SEM, PPC i content marketingu opracowują strategie oparte na danych, aby generować i dostarczać najwyższej jakości leady do Twojego lejka sprzedaży.
Od potencjalnych klientów do kwalifikowanych leadów.
Pozyskuj najwyższej jakości leady dla swojego biznesu.
Usuwamy wąskie gardła, edukujemy Twoich klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Dzięki szczegółowym audytom Twojej konkurencji, dobremu poznaniu grupy docelowej i zrozumieniu idealnego klienta pozyskujemy wysoko konwertujące leady dla Twojego działu sprzedaży.
Strategie B2B Marketingu
Analiza konkurencji
Audyt contentu
Analityka i wdrożenie celów konwersji
Badanie persony klienta
Analiza rynku
Kompleksowy audyt UX
SEO & Content marketing
Performance Marketing
CRO - optymalizacja współczynnika konwersji
Marketing Automation
Email Marketing
Landing page’s
subskrypcji na kanale YouTube
wyświetleń na kanale Youtube
nowych fraz wypozycjonowanych w TOP10
zawodowe walki w KSW
Kampania marketingowa dla Tomasza Sarary.
SararaTeam - Transformacja Mistrza Świata w Kickboxingu do MMA - Road to KSW.
ROAS na przestrzeni roku
wzrost współczynnika konwersji (CR)
wzrost sprzedaży na przestrzeni roku
zmniejszony koszt dotarcia do 1000 osób (CPM)
Strategiczne działania marketingowe dla Kraksky.
Od postawienia nowej strony po reklamy przynoszące oczekiwane efekty.
wygranych aukcji, według którego wygrywaliśmy w walce o pozycję z poszczególnymi reklamodawcami
procentowy wynik udziału w wyświetleniach wśród najbliższej konkurencji
średi ROAS z kampanii na marketplace
średni ROAS z kampanii na Facebooku i Google
Kampania marketingowa dla Synthagen Laboratories.
Od zera do lidera rynku dzięki SEM oraz PPC.
Kampania marketingowa dla Tomasza Sarary.
SararaTeam - Transformacja Mistrza Świata w Kickboxingu do MMA - Road to KSW.
subskrypcji na kanale YouTube
wyświetleń na kanale Youtube
nowych fraz wypozycjonowanych w TOP10
zawodowe walki w KSW
Strategiczne działania marketingowe dla Kraksky.
Od postawienia nowej strony po reklamy przynoszące oczekiwane efekty.
ROAS na przestrzeni roku
wzrost współczynnika konwersji (CR)
wzrost sprzedaży na przestrzeni roku
zmniejszony koszt dotarcia do 1000 osób (CPM)
Kampania marketingowa dla Synthagen Laboratories.
Od zera do lidera rynku dzięki SEM oraz PPC.
wygranych aukcji, według którego wygrywaliśmy w walce o pozycję z poszczególnymi reklamodawcami
procentowy wynik udziału w wyświetleniach wśród najbliższej konkurencji
średni ROAS z kampanii na marketplace
średni ROAS z kampanii na Facebooku i Google
Wiemy, jak ważna jest dla Ciebie Twoja firma.
Pomożemy Ci dotrzeć do Twojej niszy. Znajdziemy Twojego idealnego klienta i sprawimy, że pozostanie z Tobą na długo.
Najczęściej zadawane pytania
Jak działa marketing B2B?
Ze względu na długie cykle sprzedaży w procesie sprzedaży w B2B - proces pozyskania wysokiej jakości leadów B2B wymaga wdrożenia przemyślanej strategii.
Zwykle nie wystarczy zaimplementowanie jednej kampanii, a konieczne jest wdrożenie szeregu działań od kampanii contentowych przez marketing automation aż po działania płatne z Social Ads i PPC.
Dlaczego marketing B2B jest wymagający?
Działanie firm w obszarze B2B często jest zdefiniowane przez nisze, w których działają. Pula potencjalnych klientów jest ograniczona przez co wiele firm zabiega o uwagę tych samych osób decyzyjnych. Proces wygenerowania leadów poprzedzony jest wieloma interakcjami i punktami styku z reklamowaną marką zanim zachęcimy decydentów do zgłoszenia się do nas. Działanie w tym obszarze wymaga większych zasobów marketingowych
Co wyróżnia marketing dla firm B2B?
W przeszłości głównym czynnikiem napędzającym rozwój B2B były zespoły sprzedażowe. Dziś budowanie relacji nadal ma znacznie natomiast bez odpowiedniego wsparcia marketingowego staję to bardzo trudne i nieefektywne.
Taktyki marketingowe takie jak tworzenie treści, social ads i PPC jest teraz kluczowe.
Przemyślana i silna strategia marketingowa to klucz do rozwoju firm B2B.
Dlaczego Invette?
Doświadczenie specjalistów pracujących w Invette pozwala oszczędzić czas i pieniądze na prowadzenie nieefektywnych działań. Wiemy kiedy, gdzie i jak dotrzeć do klientów w Twoim procesie sprzedaży B2B oraz jak realizować działania w odpowiednich kanałach marketingowych, aby osiągnąć szybki wzrost.