Opisane poniżej studium przypadku dotyczy planowania oraz wdrażania strategii i kampanii marketingowych we współpracy z mistrzem świata w kickboxingu Tomaszem Sararą prowadzącym szkołę walki - Sarara Team.
Na samym wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, że ten projekt wygenerował w naszej agencji tak wiele emocji jak Tomasz dostarcza swoim kibicom walcząc na zawodowych ringach!
Wspólnie z Klientem opracowaliśmy cele krótko i długoterminowe dobraliśmy odpowiednie narzędzia do ich realizacji.
Plany, które poczyniliśmy przed rozpoczęciem współpracy musiały zostać szybko zrewidowane z uwagi na to, że pierwsze działania podejmowane były w lutym 2020r, czyli wystartowaliśmy z naszymi działaniami miesiąc przed pojawieniem się pacjenta zero w Polsce.
Tomasz Sarara jako profesjonalny zawodnik o ugruntowanej pozycji w świecie sportów walki posiada własną szkołę kickboxingu, zatem nasze działania miały doprowadzić do zwiększenia świadomości odbiorców o jej istnieniu. Do naszych zadań należało stworzenie alternatywnego źródła zarabiania w kontekście nadchodzącego lockdownu, którzy uniemożliwiał prowadzenie zajęć stacjonarnych i seminariów.
Celem długofalowym było ustrukturyzowanie przez lata zdobywanej popularności poprzez wsparcie medium, które agregowałoby w jednym miejscu do tej pory rozproszonych fanów.
Ukrytym celem było wprowadzenie Tomasza do dużej organizacji sportowej. #RoadtoKSW
Mimowolnie nasza agencja odpowiadała za pozyskiwanie sponsorów, kontakt z mediami oraz negocjacje warunków współpracy w obszarze promocji podmiotów w social mediach Instagram, Facebook oraz Youtube który stał się głównym kanałem komunikacji.
Zbudowanie nowej strony szkoły walki wraz z wybraniem i wdrożeniem systemu online do zarządzania klubem.
Zbudowanie platformy e learningowej z zakresu szkolenia z Kickboxingu.
Uruchomienie od zera kanału Youtube, opracowanie strategii, ustalenie harmonogramu prac i jego egzekucja.
Uruchomienie kampanii reklamowych celem pozyskania nowych podopiecznych oraz klientów platformy e learningowej.
Sprawdź jakie działania podjęliśmy, aby zapewnić sukces całemu przedsięwzięciu. Kluczowa była synergia wszelkich działań, tak, aby uzyskać optymalne efekty.
W przypadku tego klienta konieczne było postawienie od nowa strony internetowej, aby podkreśli profesjonalizm oraz jakość klubu sportów walki. Nowa witryna nie tylko świetnie wygląda, ale i znakomicie konwertuje.
Wisienką na torcie we współpracy z Tomaszem Sararą jest kanał Youtube, który prowadzimy od 2020 roku. Na dzień kiedy piszę to studium przypadku na kanale jest 66 tysięcy subskrybentów, dodanych 173 filmów oraz zaplanowanych w przód ponad 10. Wygenerowaliśmy ponad 11 milionów wyświetleń.
Koncepcję na content pojawiający się na kanale wypracowaliśmy wspólnie z Tomaszem Sararą bazując na możliwościach, które otwierały się przed nami związku ze współpracą.
Z kamerą towarzyszyliśmy Tomaszowi na wszystkich ważnych wydarzeniach sportów walki m.in Wotore, Krawy Sport, Mistrzostwa Polski w Kickboxingu, The War, KSW i wiele innych.
Na kanale gościliśmy ludzi biznesu, muzyków, polityków i sportowców (piłkarzy, trójboistów, zawodników sportów walki i wiele innych).
Kanał sukcesywnie się rozwija
Tworząc stronę szkoły walki oraz platformy e-learingowej od początku postawiliśmy na znaczną rozbudować treści, a tym samym szczegółowo opisując programy treningowe, przy użyciu odpowiednich fraz kluczowych. Dodatkowo, wprowadziliśmy zmiany, które polegały na dodaniu odpowiednich nagłówków i atrybutów ALT przy załączonych grafikach oraz implementacji SSL.
Aby uzyskać jeszcze lepsze efekty, postanowiliśmy wprowadzić kampanię link-builingową, której celem było zamieszczanie linków na forach tematycznych związanych z branżą Klienta. Dzięki temu, pozycja fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania znacznie się zwiększyła, generując dodatkowy ruch na stronie.
Nasze działania miały znaczący wpływ na wzrost pozycji fraz w wynikach wyszukiwania, bowiem wszystkie frazy utrzymują się w TOP 10. Warto podkreślić, iż niektóre z nich początkowo znajdowały się poza TOP 100 zatem jest to doskonałe zobrazowanie skuteczności naszych działań.
Synergia wszystkich podejmowanych przez nas działań umożliwiła realizację założonych na początku współpracy celów.
Najważniejszym z nich było doprowadzenie Tomasza do dużej organizacji sportowej.
Czujemy ogromną dumę, że mogliśmy być współtwórcami sukcesu.
PS.
Po tym wszystkim wyglądaliśmy podobnie jak Tomek po swoim debiucie w MMA na Gali KSW.
Copyright by Invette Holding Group. All rights reserved.