Wykreuj swój wizerunek w sieci
buzz
Pozytywne opinie o firmie zachęcą klientów do zakupów, a negatywne – wręcz przeciwnie. Marketing szeptany przyciągnie do Twojej firmy ludzi zaciekawionych dobrymi recenzjami.
Opowiedz nam co jest dla Ciebie ważne i jak chcesz pokazać swój biznes.
Świadomie buduj wizerunek
Masz wpływ na recenzje, komentarze i dyskusje, które toczą się w internecie na temat Twojej firmy. Gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie – zadbamy o to, by wszystkie trzy były pozytywne!
buzz
Buzz marketing
- uświadamia użytkowników Internetu o istnieniu Twojej marki,
- zapoznaje potencjalnych odbiorców z Twoją ofertą,
- przekazuje wiedzę o Twojej marce, produktach i usługach,
- rozpowszechnia dobre opinie o Twojej marce,
- przekłada się na ocenę Twojej marki w serwisach i platformach opiniotwórczych,
- pozwala Ci budować wizerunek na własnych zasadach,
- podnosi rangę Twojej marki w sieci.
dyskusja
Marketing dyskusji
- docierasz do określonego grona odbiorców,
- dowiadujesz się o oczekiwaniach użytkowników,
- promujesz w sposób naturalny swoje produkty i usługi,
- rozpowszechniasz wiedzę o swojej marce i ofercie,
- taktownie przekonujesz odbiorców o swojej wartości,
- masz realny wpływ na to, jak postrzegają Cię inni,
- wzmacniasz swoją pozycję na rynku.
media
Monitoring mediów
- ciągła kontrola Twojej aktywności w sieci,
- informacje o tym, jak Twoja marka, produkty i usługi postrzegane są przez użytkowników sieci,
- świetne źródło analiz klientów i ich zachowań,
- nowy kanał komunikacji Twojej marki z klientem, umożliwiający usprawnienie komunikacji,
- możliwość odszukania pozytywnych i negatywnych wzmianek o Twojej marce, produkcie, usłudze,
- możliwość natychmiastowego włączenia się do dyskusji,
- wsparcie sprzedaży,
- wiedza o konkurencji.
Wzbudzaj zaufanie
Dla współczesnych konsumentów pozytywne opinie o usługach czy produktach firmy są najlepszym powodem, aby dokonać zakupu. Zaufanie internautów do marki odgrywa ogromną rolę w procesie sprzedażowymi, a celem marketingu szeptanego jest budowanie tego zaufania od podstaw. Twoja obecność na forach, platformach zakupowych i portalach społecznościowych wzmocni wizerunek Twojej strony internetowej i stworzy obraz firmy godnej zaufania.
Promuj się tam, gdzie inne reklamy zawodzą
Buzz marketing jest bardzo plastyczny; możesz dopasować go do każdej usługi i każdego produktu, w przeciwieństwie np. do płatnych reklam, które obarczone są szeregiem zasad. W marketingu szeptanym nie ma sztywnych ram, bo “dobre słowo” o firmie można umieścić wszędzie, w dowolnej formie. Skorzystaj z tego potencjału i realizuj swoje cele biznesowe: uświadamiaj, buduj wizerunek, zachęcaj do zakupu, sprzedawaj!
Bądź blisko realnych klientów
Założeniem marketingu szeptanego jest bycie tam, gdzie toczy się prawdziwa dyskusja. Pojawiając się w tych miejscach dowiesz się, czego internauci realnie oczekują od Twojej firmy, branży, usługi czy produktu. Skorzystaj z tej wiedzy i rozwijaj swoją sprzedaż; komentuj, wchodź w dyskusje, zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi. Bądź w bezpośrednim kontakcie z ludźmi, którzy szukają tego, co oferujesz.
Zostaw to specjalistom!
Buzz marketing, ze względu na swoją niestandardową specyfikę, jest czasochłonny. Konta, które biorą udział w dyskusji, muszą być wiarygodne; założone w odpowiednim czasie, z odpowiednią historią. Do tego śledzenie for, monitorowanie wzmianek, jak najszybsze reagowanie na komentarze…Na szczęście nie musisz robić tego samodzielnie. Posiadamy pełną infrastrukturę wiarygodnych kont użytkowników i wiemy gdzie i co publikować, żeby wzbudzać zainteresowanie Twoją firmą w sposób wiarygodny.