Słabo konwertująca (dająca małą liczbę zamówień), nieatrakcyjna wizualnie (z uwagi na niedostosowanie do wytycznych z zakresu UX) oraz niefunkcjonalna strona internetowa – z takimi problemami zgłosiła się do nas firma Kraksky zajmująca się od 2013 roku organizacją skoków tandemowych i spadochronowych oraz szkoleń typu AFF i static line w okolicy Krakowa.
Klient postawił na znalezienie agencji, która zapewni mu kompleksowe wsparcie i holistyczne podejście w ramach prowadzonych działań marketingowych, zgodnie z opracowaną strategią (krótko i długookresową). Wszystko, co tylko było mu potrzebne – znalazł właśnie u nas.
"Nie znam innych ludzi, którzy dokładaliby tyle wsparcia i tyle serca. Firma i personel jest zaangażowana 100%. W każdej sytuacji mamy pełne wsparcie. Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, natomiast firma Invette stanęła pokazała nam najwyższy poziom."
CEO Kraksky
Prosta strona internetowa oraz procesy sprzedażowe realizowane przez telefon i w ramach zamówień składanych mailowo to dwa najważniejsze czynniki, które sprawiły, że po kilku latach działalności, pod koniec 2020 roku, firma osiągnęła sufit w rozwoju biznesu – przerosły ją ograniczenia technologiczne oraz w zakresie know-how, a także brak prowadzenia przemyślanych działań marketingowych (np. w ramach kampanii Google Ads).
W przypadku tego klienta konieczne więc było przeprowadzenie w ramach pierwszego kroku szeroko zakrojonej transformacji technologicznej.
zaprojektowanie funkcjonalnej strony internetowej firmy
automatyzacja procesu składania zamówień i rezerwacji skoków
unowocześnienie procesów zachodzących w firmie
W przypadku tego klienta konieczne było postawienie od nowa strony internetowej, przez którą następuje proces składania zamówień. By zapewnić dostosowanie do zdiagnozowanych potrzeb, wdrożyliśmy funkcjonalności, które pozwalają na zamawianie wielowariantowych voucherów na skoki (spadochronowe i tandemowe), zapisywanie się na szkolenia oraz przypominanie zapisanym osobom o ważnych dla nich terminach.
Po postanowieniu nowej strony skupiliśmy się na opracowaniu strategii reklamowej w Google Ads oraz Facebook Ads, by zapewnić naszemu klientowi wzrost sprzedaży. Zadbaliśmy przede wszystkim o dobre stargetowanie grup docelowych, za które w przypadku tego klienta uznaliśmy:
W kampaniach reklamowych Facebook Ads prowadziliśmy działania na całej długości lejka sprzedażowego, odpowiednio dostosowując cel do każdej przygotowanej przez nas kreacji (m.in. ruch, wyświetlenia, aktywność na posty, konwersja).
Co więcej, w celu zbudowania jakościowych grup remarketingowych wykonaliśmy szereg kombinacji pozwalających pozyskać jak najbardziej sprecyzowane targetowanie (także w ramach wykorzystania look-a-like audience). Po uzyskaniu grup remarketingowych postawiliśmy na skierowanie do potencjalnych klientów (głównie chętnych na skok, ale posiadających obawy lub obiekcje) szeregu zróżnicowanych formatów. Wykorzystaliśmy m.in. filmy (bardzo popularne w tej branży), grafiki statyczne, formaty karuzelowe, stories oraz reels, jednocześnie stale testując i poszukując rozwiązania zapewniającego najlepszy performance.
Automatyzacja od zakupu aż po skok? Jak najbardziej możliwa – i przynoszącą rewelacyjne efekty! W ramach prowadzonych przez nas działań zapewniliśmy klientowi odejście od telefonicznego oraz mailowego procesu przyjmowania i obsługi zamówień poprzez wdrożenie zautomatyzowanej platformy zakupowej. Tym samym udało nam się zmniejszyć koszty prowadzenia działalności dzięki redukcji liczby pracowników zajmujących się obsługą z 6 do 2.
Co istotne z punktu widzenia obsługi klienta Szkoły Spadochronowej, dotychczas każdy wykupiony voucher przygotowany był ręcznie i wysyłany mailowo – po prowadzonych zmianach system automatycznie przygotowuje atrakcyjny wizualnie voucher wyposażony w unikalny identyfikator, a następnie wysyła go do klienta i przypomina o terminie realizacji.
Klientowi zależało więc również na tym, by umożliwić skorzystanie z usług firmy większej liczbie osób, co wymagało zmian w planowaniu wylotów. Naszym zadaniem było przygotowanie systemu, który pozwoli realizować minimum 360 skoków dziennie (dotychczasowa przepustowość wynosiła maksymalnie 140-150 skoków), a przy tym zadba o przyjmowanie skoczków i pilnowanie dokumentacji wymaganej przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Z uwagi na potrzebę wsparcia tego obszaru stworzyliśmy trzeci system – CRM zintegrowany dwukierunkowo z pozostałymi dwoma, dzięki czemu dochodzi do wymiany najważniejszych danych. CRM pozwala rejestrować zarówno klientów tandemowych, jak i uczniów, instruktorów czy skoczków funjumpowych. Wyposażony został w szereg udogodnień takich jak:
Copyright by Invette Holding Group. All rights reserved.