Sprawdzony partner w marketingu B2B. Zwiększaj ilość leadów, skaluj i automatyzuj.
Marketing B2B (business-to-business)
To rodzaj marketingu skierowany do przedsiębiorstw, które sprzedają swoje produkty lub usługi innym przedsiębiorstwom.
Zbuduj skalowalny system generowania leadów wysokiej jakości.
Zadbaj o swój zrównoważony wzrost z wysoce kwalifikowalnymi kontaktami dla działu sprzedaży.
Od potencjalnych klientów do kwalifikowanych leadów.
Pozyskuj najwyższej jakości leady dla swojego biznesu.
Strategie B2B Marketingu
Analiza konkurencji
Audyt contentu
Analityka i wdrożenie celów konwersji
Badanie persony klienta
Analiza rynku
Kompleksowy audyt UX
SEO & Content marketing
Performance Marketing
CRO - optymalizacja współczynnika konwersji
Marketing Automation
Email Marketing
Landing page’s
Wiemy, jak ważna jest dla Ciebie Twoja firma.
Pomożemy Ci dotrzeć do Twojej niszy. Znajdziemy Twojego idealnego klienta i sprawimy, że pozostanie z Tobą na długo.
Najczęściej zadawane pytania
Jak działa marketing B2B?
Ze względu na długie cykle sprzedaży w procesie sprzedaży w B2B - proces pozyskania wysokiej jakości leadów wymaga wdrożenia przemyślanej strategii.
Zwykle nie wystarczy zaimplementowanie jednej kampanii, a konieczne jest wdrożenie szeregu działań od kampanii contentowych przez marketing automation aż po działania płatne w Social Ads i PPC.
Dlaczego marketing B2B jest wymagający?
Działanie firm w obszarze B2B często jest zdefiniowane przez nisze, w których działają. Pula potencjalnych klientów jest ograniczona przez co wiele firm zabiega o uwagę tych samych osób decyzyjnych. Proces wygenerowania leadów poprzedzony jest wieloma interakcjami i punktami styku z reklamowaną marką zanim zachęcimy decydentów do zgłoszenia się do nas. Działanie w tym obszarze wymaga większych zasobów marketingowych
Co wyróżnia marketing dla firm B2B?
W przeszłości głównym czynnikiem napędzającym rozwój B2B były zespoły sprzedażowe. Dziś budowanie relacji nadal ma znacznie natomiast bez odpowiedniego wsparcia marketingowego staję się bardzo trudne i nieefektywne.
Taktyki marketingowe takie jak tworzenie treści, social ads i PPC są teraz kluczowe.
Przemyślana i silna strategia marketingowa to klucz do rozwoju firm B2B.