kampania invette
marketing kraków

Idąc dalej – kampanie w znakomitej większości przypadków są ustawione na optymalizację pod te, które są oznaczone jako “domyślny cel konta”. A w domyślnym celu konta przeważnie są wszystkie. I to jako “podstawowe”, a nie “dodatkowe”. I problem zaczyna nabierać kolorów, ponieważ kampanie głupieją i optymalizują pod to gdzie mają najwięcej zdarzeń, a przeważnie są to małowartościowe zdarzenia czyli tzw. mikrokonwersje

 

I o ile na początku trwania kampanii jest to w pewnym sensie dopuszczalne tak w późniejszych etapach już niekoniecznie. Zmiana tego ustawienia + zmiana atrybucji potrafi zdziałać może nie tyle co cuda, ale całkiem mocno obniżyć koszt konwersji. U jednego z naszych klientów po przejęciu konta dzięki tylko i wyłącznie przestawieniu jednego (wyżej wymienionego) ustawienia zmniejszyliśmy koszt konwersji o 18% w przeciągu 10 dni. 

 

Ponadto idąc dalej w kwestii atrybucji i ustawień konwersji na koncie reklamowym w Google – o wiele lepiej idą nam kampanie, w których mamy ustawione konwersje w witrynie a nie importowane z Google Analytics 4. Być może za niedługo się to zmieni, niemniej póki co nasza rekomendacja to konwersje w witrynie a nie te importowane. 

 

Natomiast w kwestii ustawienia modelu atrybucji co doradzamy? Last click da nam więcej danych, ale też zakrzywi rzeczywisty wpływ danego kanału na konwersje. Oparty na danych natomiast przypisze nam mniej konwersji, ale będzie to bardziej miarodajne i jakościowe. Co wybrać? W tym wypadku kiedy już wiesz co z czym się wiąże – decyzja należy do Ciebie 

Dzięki CRO u jednego naszego klienta (biuro nieruchomości z Krakowa) zwiększyliśmy współczynnik konwersji wypełnienia formularza o 96% dzięki odwróceniu postaci na formularzu, dodaniu strzałki kierującej na CTA oraz zmianie napisu na guziku. Niby drobne rzeczy, a poskutkowały wzrostem z 2% na 3,92% wypełnień formularza. Co zwiększyło praktycznie dwukrotnie ilość leadów.

kampania invette
marketing kraków
kampania invette
marketing kraków
agencja marketingowa invette dla virgin mobile
agencja marketingowa invette dla itaka
agencja marketingowa invette dla bielenda
agencja marketingowa invette dla polo market
agencja marketingowa invette dla polonaise
agencja marketingowa invette dla erkado
agencja marketingowa invette dla lajkonik
agencja marketingowa invette dla trefl
agencja marketingowa invette dla moraj
agencja marketingowa invette dla grzaniec galicyjski
agencja marketingowa invette dla pragmago
agencja marketingowa invette dla scania