Najczęstsze wyzwania z jakimi przychodzą do nas:

Producenci

Ecommerce

Jak podchodzimy do rozwiązania tych oraz innych wyzwań przy współpracy z naszymi partnerami

Współpracujemy z firmami o różnym stopniu zaawansowania w sprzedaży online – od takich, które dopiero zaczynają, po takie, które są “topowymi” firmami w swoich branżach. Niezależnie od tego na jakim etapie zaawansowania jesteś Ty, opracujemy drogę, która umożliwi Ci skuteczny rozwój sprzedaży w Polsce i zagranicą.

Zawsze zaczynamy od dokładnej analizy Twojego biznesu, wyzwań i potrzeb. Na podstawie pierwszych konsultacji tworzymy plan współpracy i określamy priorytety oraz określamy, kto i za co będzie odpowiadał w naszej współpracy.

Współpracę dzielimy na 3 etapy, gdzie każdy z nich ma inny cel i zakres działań.

ETAP 1

QUICK SOLUTION

Na tym etapie skupiamy się na tym aby zapewnić krótkoterminowe i szybkie działania nastawione na rozwiązanie wyzwań, które nie wymagają dużego zaangażowania finansowego i czasowego, a przyniosą relatywnie dużą korzyść.

Ten etap ma wykazać słuszność naszych działań i umożliwić dalszy rozwój Twojego biznesu. Spośród wszystkich obszarów wybierzemy, te które przyniosą najlepsze rezultaty.

UX i UI

Optymalizacja współczynnika konwersji

CSS, ClickFraud, Cookiebot

Obniżenie kosztów reklamowych

Google Analytics

Zaawansowana analityka strony

Hotjar

Mapy ciepła i analiza ścieżki zakupowej

UGC

Content generowany przez użytkowników

Klavyio i Baselinker

Automatyzacja marketingu i ecommerce

ETAP 2

SPRINT

W trakcie 12-tygodniowego SPRINTU weźmiemy na tapetę aktualne i najbardziej palące wyzwania w Twoim biznesie. Wytypujemy maksymalnie jeden obszar, na którym w pełni się skupimy. 

Szczegółowo go przeanalizujemy, zaproponujemy strategię jak rozwiązać ten konkretny problem oraz przeprowadzimy kompletne wdrożenie.

Najczęstsze problemy jakie rozwiązujemy w SPRINCIE

1.

Problemy z pozyskiwaniem nowych klientów.

2.

Słaba rentowność.

3.

Brak pomysłu na skalowanie ecommerce.

ETAP 3

AKCELERATOR

Pełnoskalowa współpraca strategiczna. W wybranych partnerów na tym etapie inwestujemy kapitał finansowy, a we wszystkich ludzki oraz know-how.

Udostępniamy pełne zasoby holdingu, realizujemy warsztaty szkolenia oraz konsultingi. Dajemy pełen dostęp do materiałów edukacyjnych.

Współpraca zakłada realizację celów strategicznych przez okres minimum 12 miesięcy. Kwalifikacja do etapu akceleratora odbywa się poprzez uczestnictwo w sprintach z etapu drugiego. Wynika to z konieczności poznania biznesu i kontekstu w jakim się poruszamy w danej branży.

Celem 12-36 msc współpracy jest przynajmniej potrojenie przychodu, zwiększenie rentowności i transformacja z chaotycznej firmy bez kontroli do firmy o doskonałości operacyjnej, działającej na autopilocie.

1.

Potrojenie przychodów

2.

Zwiększenie rentowności

3.

Osiągnięcie doskonałości operacyjnej

Opinie naszych Klientów

Norbert Kowal

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT