pozycja w wyszukiwarce na tle konkurencji
obniżenie kosztu konwersji
zwiększenie współczynnika konwersji
kampania invette
marketing kraków

Ostatnie lata w branży architektoniczno-budowlanej przyniosły szereg wyzwań i problemów, przed którymi stanęli właściciele firm. Rosnące ceny materiałów, transportu oraz robocizny sprawiły, że ceny usług poszły mocno do góry. Także zmieniające się przepisy dotyczące reklam i coraz większa konkurencja, sprawiły, że coraz trudniej jest przekazać pełen potencjał projektu i wyróżnić się na tle konkurentów. 

 

Wyzwania te wymagają od branży architektonicznej zmian i innowacji, aby umożliwić skuteczne i zrównoważone rozwiązania, które będą spełniać wymagania rynku i pozwolą docierać do klientów.  

 

Z dokładnie takimi wyzwaniami i problemami zwrócił się rok temu do nas wyżej wspomniany klient oferujący usługi projektowania premium pod klucz

 

Klient, miał problemy ze spójną komunikacją marketingową, a także działaniami performance’owymi, które były prowadzone bardzo chaotycznie. Brakowało uporządkowanej struktury, a źle dobrane budżety powodowały, że środki na reklamę były po prostu przepalane. Klient otrzymywał małą ilość zleceń, które najczęściej były spoza grupy docelowej. 

Po uruchomieniu kampanii dbaliśmy cały czas o to, aby była jak najlepiej zoptymalizowana m.in analizowaliśmy wyszukiwane hasła, wykluczyliśmy bądź dodawaliśmy nowe, sprawdzaliśmy które optymalizatory stawek działają najlepiej oraz cały czas monitorowaliśmy i przesuwaliśmy budżet tak, aby każda promowana usługa była wypozycjonowana, jak najwyżej w wyszukiwarce przy zachowaniu jak najmniejszego kosztu.

 

Dzięki wdrożonemu call trackingowi nasze kampanie miały jeszcze więcej danych do nauki i skutecznej optymalizacji. Ponadto widzieliśmy, z której kampanii jest więcej konwersji i gdzie należy przesunąć budżet. 

 

W kwestii CRO – przeprowadziliśmy masę testów A/B. Zadbaliśmy o wygląd strony, odczucia użytkownika podczas jej przeglądania i przede wszystkim o trafny i jakościowy przekaz. Mieliśmy na uwadze również to, aby struktura strony pozwalała na jak najłatwiejszą decyzję użytkownika o ewentualnym skorzystaniu z usług naszego klienta. 

 

Do dostosowania strony pod użytkownika i analizy ruchu użyliśmy narzędzi takich jak mapy ciepła HotJar oraz Google Optimize

Natomiast poniżej zrzut ekranu z wykresem przedstawiającym jak to wyglądało na przestrzeni zeszłego roku.

Poniżej analiza aukcji w Google Ads na przestrzeni roku jak nasz klient wypadał na tle konkurencji. 

W tym wypadku udało nam się rozwiązać dwa problemy klienta — brak ciągłości zleceń i mała wartość zamówień. Dzięki naszym działaniom klient regularnie, co miesiąc dostaje zapytania od docelowej grupy odbiorców i może wybierać te najciekawsze do realizacji. Są to duże, wymagające projekty premium, na których klientowi zależało najbardziej. 


Co ważne – udało nam się zbudować brand klienta, który jest aktualnie znany i polecany.

agencja marketingowa invette dla virgin mobile
agencja marketingowa invette dla itaka
agencja marketingowa invette dla bielenda
agencja marketingowa invette dla polo market
agencja marketingowa invette dla polonaise
agencja marketingowa invette dla erkado
agencja marketingowa invette dla lajkonik
agencja marketingowa invette dla trefl
agencja marketingowa invette dla moraj
agencja marketingowa invette dla grzaniec galicyjski
agencja marketingowa invette dla pragmago
agencja marketingowa invette dla scania