Autor

case study seo wzrost liczby fraz w top 3
Oceń post

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży prawniczej.

Wstęp

Pierwszym elementem naszej pracy był szczegółowy audyt witryny, znalezienie i eliminacja wszystkich błędów (m.in. różne wersje witryny, błędy 404, duplikaty treści, kanibalizacja). Skupiliśmy się na odpowiednim zagęszczeniu pozycjonowanych fraz kluczowych na stronie, przejrzystej nawigacji oraz linkowaniu wewnętrznym. Ważnym elementem była zmiana meta title każdej podstrony oraz utworzenie meta description, które zachęcało potencjalnych klientów do odwiedzin strony. Problemem na stronie, było jej długie ładowanie, dlatego zastosowaliśmy lazy load, a wszystkie grafiki zmieniliśmy na rozszerzenie webp, co znacznie przyspieszyło portal. Dodatkowo, po przejściu weryfikacji, dodaliśmy witrynę do Google News, co podniosło jej wartość i zwiększyło ruch.

Cel

Głównym punktem naszej kampanii było zbudowanie bardzo mocnego profilu linków. Z tego względu stworzyliśmy kilkanaście dedykowanych zaplecz, które systematycznie wypełnialiśmy wartościową i dobrze zoptymalizowaną treścią. Dodawaliśmy także artykuły sponsorowane na portale o wysokim współczynniku zaufania.

Rozwiązanie

– Usunięcie błędów występujących w witrynie
– Dodawanie artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portale
– Stworzenie dedykowanych zaplecz
– Zagęszczenie witryny frazami kluczowymi

Efekty

Na początku kampanii liczba słów kluczowych w TOP 3 wynosiła 2848, natomiast końcem lutego były to już 4813 frazy. Oznacza to, że uzyskaliśmy wzrost o 168%, a wynik ten cały czas rośnie.

advantage+ wyróżniająca AktualnościPPC/Reklamy

Kampania zakupowa Advantage+ na Facebooku. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?

Na wstępnie zaznaczę, że artykuł nie stanowi poradnika “jak skonfigurować dobrą kampanię Advantage+ dla e-commerce’u”, a bardziej subiektywną, podpartą danymi opinie na temat wad, zalet i szans, jakie kreuje dla nas ...
CZYTAJ DALEJ
CSS - blog E-commerce

Jak oszczędzać pieniądze w kampaniach e-commerce – CSS i narzędzia antyfraudowe

Czy wiesz, że możesz łatwo obniżyć koszty i zwiększyć efektywność Twojej kampanii produktowej w Google zaledwie w dwóch krokach? Poznaj idealne rozwiązanie dla e-commerce, które pomoże Ci osiągnąć te cele, czyli: integracja porównywarki ...
CZYTAJ DALEJ
Buyer persona w B2B B2B

Buyer persona w B2B. Kim są naprawdę Twoi kupujący?

W skomplikowanym świecie biznesu B2B dokładne zrozumienie swoich klientów jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Wiedza o ich potrzebach, wyzwaniach, problemach i motywacjach pozwala na tworzenie trafnych strategii marketingowych i sprzedażowych, ...
CZYTAJ DALEJ