Case study SEO - Jak liczba słów kluczowych w TOP 3 wzrosła o 168%?

Jak liczba słów kluczowych w TOP 3 wzrosła o 168% w ciągu 4 miesięcy? – SEO ogólnopolskie

7 września 2021

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży prawniczej.

Wstęp

Pierwszym elementem naszej pracy był szczegółowy audyt witryny, znalezienie i eliminacja wszystkich błędów (m.in. różne wersje witryny, błędy 404, duplikaty treści, kanibalizacja). Skupiliśmy się na odpowiednim zagęszczeniu pozycjonowanych fraz kluczowych na stronie, przejrzystej nawigacji oraz linkowaniu wewnętrznym. Ważnym elementem była zmiana meta title każdej podstrony oraz utworzenie meta description, które zachęcało potencjalnych klientów do odwiedzin strony. Problemem na stronie, było jej długie ładowanie, dlatego zastosowaliśmy lazy load, a wszystkie grafiki zmieniliśmy na rozszerzenie webp, co znacznie przyspieszyło portal. Dodatkowo, po przejściu weryfikacji, dodaliśmy witrynę do Google News, co podniosło jej wartość i zwiększyło ruch.

Cel

Głównym punktem naszej kampanii było zbudowanie bardzo mocnego profilu linków. Z tego względu stworzyliśmy kilkanaście dedykowanych zaplecz, które systematycznie wypełnialiśmy wartościową i dobrze zoptymalizowaną treścią. Dodawaliśmy także artykuły sponsorowane na portale o wysokim współczynniku zaufania.

Rozwiązanie

– Usunięcie błędów występujących w witrynie
– Dodawanie artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portale
– Stworzenie dedykowanych zaplecz
– Zagęszczenie witryny frazami kluczowymi

Efekty

Na początku kampanii liczba słów kluczowych w TOP 3 wynosiła 2848, natomiast końcem lutego były to już 4813 frazy. Oznacza to, że uzyskaliśmy wzrost o 168%, a wynik ten cały czas rośnie.

Spodobał Ci się ten post?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać regularnie nowości i ciekawostki ze świata marketingu.

Rozpocznijmy współpracę

kontakt

Zainwestuj w swój biznes.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a nasz doświadczony zespół odpowie na wszelkie Twoje pytania oraz rozwieje wątpliwości.

Przewiń do góry