Autor

case study seo wzrost liczby fraz w top 3
Oceń post

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży prawniczej.

Wstęp

Pierwszym elementem naszej pracy był szczegółowy audyt witryny, znalezienie i eliminacja wszystkich błędów (m.in. różne wersje witryny, błędy 404, duplikaty treści, kanibalizacja). Skupiliśmy się na odpowiednim zagęszczeniu pozycjonowanych fraz kluczowych na stronie, przejrzystej nawigacji oraz linkowaniu wewnętrznym. Ważnym elementem była zmiana meta title każdej podstrony oraz utworzenie meta description, które zachęcało potencjalnych klientów do odwiedzin strony. Problemem na stronie, było jej długie ładowanie, dlatego zastosowaliśmy lazy load, a wszystkie grafiki zmieniliśmy na rozszerzenie webp, co znacznie przyspieszyło portal. Dodatkowo, po przejściu weryfikacji, dodaliśmy witrynę do Google News, co podniosło jej wartość i zwiększyło ruch.

Cel

Głównym punktem naszej kampanii było zbudowanie bardzo mocnego profilu linków. Z tego względu stworzyliśmy kilkanaście dedykowanych zaplecz, które systematycznie wypełnialiśmy wartościową i dobrze zoptymalizowaną treścią. Dodawaliśmy także artykuły sponsorowane na portale o wysokim współczynniku zaufania.

Rozwiązanie

– Usunięcie błędów występujących w witrynie
– Dodawanie artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portale
– Stworzenie dedykowanych zaplecz
– Zagęszczenie witryny frazami kluczowymi

Efekty

Na początku kampanii liczba słów kluczowych w TOP 3 wynosiła 2848, natomiast końcem lutego były to już 4813 frazy. Oznacza to, że uzyskaliśmy wzrost o 168%, a wynik ten cały czas rośnie.

indeksowanie strony w Google SXO

Jak długo trwa indeksowanie strony w Google?

Indeksowanie strony przez Google jest kluczowym procesem, który wpływa na to, na jakich pozycjach strony internetowe są widoczne w wynikach wyszukiwania. Czas, potrzebny na zaindeksowanie strony jest uzależniony od wielu czynników. W niniejszym artykule ...
CZYTAJ DALEJ
mikrokonwersje co to B2BE-commerce

Czym są i jak działają mikrokonwersje?

Skuteczne śledzenie działań użytkowników na stronie internetowej jest kluczowe dla sukcesu biznesu online. Pojęcie “mikrokonwersji” odgrywa istotną rolę w analizie i optymalizacji doświadczenia klienta. Czym jednak dokładnie są mikrokonwersje ...
CZYTAJ DALEJ
najczęstsze błędy w pozycjonowaniu stron internetowych B2BSXO

7 błędów w pozycjonowaniu stron

SEO to dynamiczna dziedzina, w której nowości pojawiają się niemal każdego dnia. Zmiany algorytmów są tak częste, że czasem aż trudno nadążyć nad wprowadzaniem zmian i dostosowywaniem nowych detali strony do kolejnych wytycznych podanych przez Google. ...
CZYTAJ DALEJ