Autor

case study seo wzrost liczby fraz w top 3
Oceń post

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży prawniczej.

Wstęp

Pierwszym elementem naszej pracy był szczegółowy audyt witryny, znalezienie i eliminacja wszystkich błędów (m.in. różne wersje witryny, błędy 404, duplikaty treści, kanibalizacja). Skupiliśmy się na odpowiednim zagęszczeniu pozycjonowanych fraz kluczowych na stronie, przejrzystej nawigacji oraz linkowaniu wewnętrznym. Ważnym elementem była zmiana meta title każdej podstrony oraz utworzenie meta description, które zachęcało potencjalnych klientów do odwiedzin strony. Problemem na stronie, było jej długie ładowanie, dlatego zastosowaliśmy lazy load, a wszystkie grafiki zmieniliśmy na rozszerzenie webp, co znacznie przyspieszyło portal. Dodatkowo, po przejściu weryfikacji, dodaliśmy witrynę do Google News, co podniosło jej wartość i zwiększyło ruch.

Cel

Głównym punktem naszej kampanii było zbudowanie bardzo mocnego profilu linków. Z tego względu stworzyliśmy kilkanaście dedykowanych zaplecz, które systematycznie wypełnialiśmy wartościową i dobrze zoptymalizowaną treścią. Dodawaliśmy także artykuły sponsorowane na portale o wysokim współczynniku zaufania.

Rozwiązanie

– Usunięcie błędów występujących w witrynie
– Dodawanie artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portale
– Stworzenie dedykowanych zaplecz
– Zagęszczenie witryny frazami kluczowymi

Efekty

Na początku kampanii liczba słów kluczowych w TOP 3 wynosiła 2848, natomiast końcem lutego były to już 4813 frazy. Oznacza to, że uzyskaliśmy wzrost o 168%, a wynik ten cały czas rośnie.

automatyzacja napędzająca ecommerce AutomatyzacjeE-commerce

Czy Twój e-commerce działa tak sprawnie, jak powinien?

Pomyśl, ile czasu marnujesz na zadania, które mógłby wykonać system. Ręczne wykonywanie powtarzalnych zadań nie tylko pożera Twój cenny czas, ale też zwiększa ryzyko pomyłek. ...
CZYTAJ DALEJ
Jak dobrze segmentować klientów AutomatyzacjeE-commerce

Jak dobrze segmentować klientów, by Marketing Automation przynosił efekty?

Ponad 70% firm e-commerce o przychodach do 10 mln rocznie traci potencjalne zyski z powodu nieefektywnej segmentacji w strategii Marketing Automation. To narzędzie ma znaczący ...
CZYTAJ DALEJ
najskuteczniejsze sposoby skalowani budżetu reklamowego E-commercePPC/Reklamy

Jak efektywnie zwiększać budżet reklamowy, by maksymalizować zyski?

Czy zdarzyło Ci się zwiększyć budżet reklamowy, licząc na wyższe zyski, ale zamiast tego zobaczyłeś spadek efektywności? Nie jesteś sam! Wiele firm boryka się z ...
CZYTAJ DALEJ