Autor

case study seo wzrost liczby fraz w top 3
Oceń post

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży prawniczej.

Wstęp

Pierwszym elementem naszej pracy był szczegółowy audyt witryny, znalezienie i eliminacja wszystkich błędów (m.in. różne wersje witryny, błędy 404, duplikaty treści, kanibalizacja). Skupiliśmy się na odpowiednim zagęszczeniu pozycjonowanych fraz kluczowych na stronie, przejrzystej nawigacji oraz linkowaniu wewnętrznym. Ważnym elementem była zmiana meta title każdej podstrony oraz utworzenie meta description, które zachęcało potencjalnych klientów do odwiedzin strony. Problemem na stronie, było jej długie ładowanie, dlatego zastosowaliśmy lazy load, a wszystkie grafiki zmieniliśmy na rozszerzenie webp, co znacznie przyspieszyło portal. Dodatkowo, po przejściu weryfikacji, dodaliśmy witrynę do Google News, co podniosło jej wartość i zwiększyło ruch.

Cel

Głównym punktem naszej kampanii było zbudowanie bardzo mocnego profilu linków. Z tego względu stworzyliśmy kilkanaście dedykowanych zaplecz, które systematycznie wypełnialiśmy wartościową i dobrze zoptymalizowaną treścią. Dodawaliśmy także artykuły sponsorowane na portale o wysokim współczynniku zaufania.

Rozwiązanie

– Usunięcie błędów występujących w witrynie
– Dodawanie artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portale
– Stworzenie dedykowanych zaplecz
– Zagęszczenie witryny frazami kluczowymi

Efekty

Na początku kampanii liczba słów kluczowych w TOP 3 wynosiła 2848, natomiast końcem lutego były to już 4813 frazy. Oznacza to, że uzyskaliśmy wzrost o 168%, a wynik ten cały czas rośnie.

audyt konto reklamowe grafika AktualnościPPC/Reklamy

Audyt konta reklamowego

Dobrze prowadzone konto reklamowe to klucz do większych zysków i efektywniejszego wykorzystania budżetu reklamowego. W świecie reklamy internetowej efektywność kampanii zależy od wielu czynników, które ...
CZYTAJ DALEJ
content marketing wpis SXO

Chcesz prowadzić i rozwijać biznes przez lata? Content Marketing Twoim przyjacielem

W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie konkurencja jest zaciekła, a uwaga klientów ulotna, prowadzenie i rozwijanie biznesu wymaga skutecznych i długoterminowych strategii. Jedną z najbardziej efektywnych ...
CZYTAJ DALEJ
Doznania emocjonalne Twojego klienta - Customer Experience Aktualności

Doznania emocjonalne Twojego klienta, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o Customer Experience

W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym świecie, kluczowym elementem, który wyróżnia firmy na rynku, jest Customer Experience (CX) – doświadczenie klienta. CX to nie tylko jakość ...
CZYTAJ DALEJ