Zarządzanie reputacją

Buzz marketing

Jest najbardziej wiarygodną formą marketingu, ponieważ jest tworzony z perspektywy użytkownika, który w naturalny, spontaniczny i niepowtarzalny sposób pisze pozytywnie o Twojej marce.

Buzz marketing:

  • uświadamia użytkowników Internetu o istnieniu Twojej marki,
  • zapoznaje potencjalnych odbiorców z Twoją ofertą,
  • przekazuje wiedzę o Twojej marce, produktach i usługach,
  • rozpowszechnia dobre opinie o Twojej marce,
  • przekłada się na ocenę Twojej marki w serwisach i platformach opiniotwórczych,
  • pozwala Ci budować wizerunek na własnych zasadach,
  • podnosi rangę Twojej marki w sieci.

Marketing dyskusji

Tworzenie dyskusji sprawia, że jesteś bliżej ludzi, którzy mogą zostać Twoim klientami.

Dzięki konwersacjom:

  • docierasz do określonego grona odbiorców,
  • dowiadujesz się o oczekiwaniach użytkowników,
  • promujesz w sposób naturalny swoje produkty i usługi,
  • rozpowszechniasz wiedzę o swojej marce i ofercie,
  • taktownie przekonujesz odbiorców o swojej wartości,
  • masz realny wpływ na to, jak postrzegają Cię inni,
  • wzmacniasz swoją pozycję na rynku.

Monitoring mediów

W Internecie mamy do czynienia z przesytem informacji, dlatego nie ma skuteczniejszego sposobu ciągłego śledzenia tego, kto i jak o nas mówi? Ta wiedza to podstawa skutecznych działań marketingowych.

Takie rozwiązanie to:

  • ciągła kontrola Twojej aktywności w sieci,
  • informacje o tym, jak Twoja marka, produkty i usługi postrzegane są przez użytkowników sieci,
  • świetne źródło analiz klientów i ich zachowań,
  • nowy kanał komunikacji Twojej marki z klientem, umożliwiający usprawnienie komunikacji,
  • możliwość odszukania pozytywnych i negatywnych wzmianek o Twojej marce, produkcie, usłudze,
  • możliwość natychmiastowego włączenia się do dyskusji,
  • wsparcie sprzedaży,
  • wiedza o konkurencji.

Co zyskujesz?

Ważne, by szerzyć dobre opinie
Dla współczesnych konsumentów rekomendacje to podstawa weryfikacji firm. Zatem fundamentem każdej marki winny być pozytywne opinie, które wzbudzają w odbiorcach zaufanie. Takie działania możemy uskuteczniać dla Ciebie na co dzień. Obecność na forach, portalach społecznościowych umożliwi Ci rozpowszechnienie wartości związanych z Twoją marką. Będziesz miał sposobność informowania o swoje marce, działalności i nowościach.
Wszystko, co chcesz
Buzz marketing na ogół nie ma granic. Możesz promować prawie każde treści. Nie ma narzuconych sztywnych ram, to Twoja wizja jest najważniejsza, a jej realizację możemy dopasować do tego, jak Ty to widzisz. Z pewnością są obszary, do których wieści o Twojej marce jeszcze nie dotarły. Zapewnimy Ci dojście do grona odbiorców nieświadomych. Działania buzz marketingu przez swój nieformalny i luźny charakter, są postrzegane przez innych użytkowników Internetu, jako szczere i niewymuszone komentarze, które promują Twoją działalność.
Nowe kanały komunikacji
Możliwość zbudowania nowych relacji z klientami zapewni Ci dostęp do wiedzy, której nie zdobędziesz inną drogą niż zwyczajna i naturalna dyskusja. Buzz marketing otwiera przed Tobą możliwość bezpośredniej konwersacji z użytkownikami Internetu, którzy nie tylko mogą przekonać się o wartości Twojej marki, jak również, mogą zostać nabywcami Twoich produktów i usług.
Zbuduj sieć
Holistyczna działalność buzz marketingu pozwoli Ci na zbudowanie sieci komunikacji z klientami, dzięki której dowiesz się, czego oczekują, jak Cię postrzegają. Będziesz mógł porozmawiać z klientami w dowolnym miejscu i czasie oraz wpływać na ich postrzeganie o Twojej marce.

Jak pracujemy?

Analiza rynku i treści
Wyszukiwanie odpowiednich miejsc
Tworzenie oryginalnych tekstów oraz publikacja treści
Monitoring Internetu oraz cotygodniowe raporty

Referencje

Chcesz zadbać o dobry wizerunek swojej marki? Chcesz, żeby wszyscy o Tobie mówili? Zdecyduj się na Buzz Marketing! Napisz do nas, a powiemy Ci jak sprawić, by wszyscy pokochali Twoją markę!

Napisz do nas!