Strategia Content Marketingowa

Jak wiadomo „content is king”, dlatego tworzenie wysokiej jakości treści jest naszym wyznacznikiem. Pokażemy Ci na czym polega dobry content oraz zadbamy o zoptymalizowane treści. Zwiększymy ruch na Twojej witrynie dzięki ciekawym i przyciągającym treściom.
  1. Tworzenie – w tym etapie przystępujemy do tworzenia contentu. Rozmawiamy z naszymi copywriterami o naszych potrzebach oraz przekazujemy im wszystkie wytyczne. Cel jest jeden: tekst ma być przydatny, pouczający i konkretny.
  2. Optymalizacja treści – kiedy już content jest gotowy zaczynamy go optymalizować. Skupiamy się na każdym szczególe – nagłówki, akapity, pogrubienia, zagęszczenie słów kluczowych… Udoskonalamy tekst w każdym calu, by był przyjazny nie tylko dla robotów, ale przede wszystkim dla użytkowników.
  3. Prezentacja – to etap, w którym przedstawiamy klientowi wykonaną przez nas pracę. Klient zapoznaje się z contentem, a my czekamy na feedback z jego strony – jeśli treści są według niego odpowiednie, przystępujemy do kolejnego etapu. Jeśli ma zastrzeżenia – odwołujemy się do jego wytycznych i wprowadzamy poprawki.
  4. Wdrażanie – to najbardziej ekscytujący etap. Treść została zaakceptowana przez klienta, a tym samym mamy zgodę na wprowadzenie jej na witrynę. Z radością publikujemy nasz content i… czekamy!
  5. Efekty – mierzymy efekty naszej pracy. Czekamy, aż nasze treści się zaindeksują, nowe podstrony zostaną podlinkowane, a odbiorcy będą mogli zapoznać się z naszym contentem.

Poznaj etapy naszej pracy:

  1. Zapoznanie – dzięki rozmowie z klientem dowiadujemy się jaka jest jego grupa docelowa oraz jaki cel chce osiągnąć. Na tym etapie ustalamy też rodzaj contentu – czy mają to być opisy produktów, kategorii, oferty czy może cykliczne wpisy na blogu.
  2. Badanie terenu – uważnie podglądamy działania konkurencji w zakresie content marketingu. Przyglądamy się technikom, jakie stosują oraz analizujemy treści znajdujące się na innych witrynach. Zdobytą wiedzę wykorzystujemy w jednym celu – pokonać konkurentów i stworzyć najlepszy możliwy content.
  3. Planowanie treści – mamy już wiedzę o potrzebach klienta oraz o taktykch konkurencji. Przystępujemy do planowania treści, jakie mają pojawiać się w witrynie. Ustalamy częstotliwość, długość tekstów oraz przede wszystkim (w przypadku blogów) tematykę. Nie interesują nas nudne tematy, o których nikt nie czyta. Skupiamy się tylko na treściach ciekawych, inspirujących, czyli takich, które przyciągną uwagę odbiorców, a tym samym sprawią, że użytkownik zechce zostać u nas dłużej.

Co robimy?

STRATEGIE CONTENTOWE

INFOGRAFIKI

OPTYMALIZACJA TREŚCI

PROWADZENIE BLOGÓW FIRMOWYCH

TWORZENIE OPISÓW PRODUKTÓW

TWORZENIE TREŚCI POD SŁOWA KLUCZOWE

Referencje

Unikalne treści to podstawa dobrej strony internetowej, profilu na Facebooku czy Instagramie. Wiemy jak tworzyć oryginalne i przyciągające uwagę treści. Skontaktuj się z nami, a stworzymy dla Ciebie nietuzinkowy content!

Napisz do nas!