Chat with us, powered by LiveChat

Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu

Wrocław to miasto o niezwykle natężonym ruchu turystycznym. Przybywają do niego turyści nie tylko z Polski, ale również z całego świata. Jest znany z Targów Bożonarodzeniowych, przepięknej architektury i dobrej infrastruktury. Ze względu na obecność uczelni jest również tętniącym życiem miastem akademickim. Posiada bogate zaplecze gastronomiczne i noclegowe. Tysiące turystów codziennie w Internecie wyszukuje najlepszych, najbardziej polecanych miejsc noclegowych czy restauracji. Warto zatem zadbać o widoczność w wyszukiwarce, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z usług firmy.

Lokalny biznes może być niezwykle dochodowy

Jeśli zadbamy o jego odpowiednią promocję, zadowoleni klienci sami będą go polecać i zachęcać kolejne osoby do korzystania. Aby tak się stało trzeba jednak podjąć szereg działań promujących lokal i sprawiających, że staje się on obecny w świadomości klientów. Jednym z takich działań jest pozycjonowanie lokalne, które pozwala zwiększyć popularność firmy i przyciągnąć potencjalnych klientów.

 

pozycjonowanie wrocław

O czym warto pamiętać przy lokalnym pozycjonowaniu?

– warto zadbać o dobrze działającą, mobilną wersję strony.

Wyszukiwania lokalne często wykonywane są na telefonie – użytkownicy szukają dobrej restauracji czy kawiarni w pobliżu. Powinniśmy również dodać wizytówkę swojej firmy w Google Moja Firma wraz z opisem firmy, godzinami otwarcia i danymi kontaktowymi. Zachęcajmy klientów do wystawiania ocen – ich duża ilość wpływa pozytywnie na pozycjonowanie wizytówki.

– kolejnym krokiem jest zoptymalizowanie strony pod kątem miejsca, w którym działa firma .

Chodzi o dodanie nazwy firmy w tytule strony, dodanie danych kontaktowych na stronie głównej oraz, jeśli firma działa w kilku lokalizacjach, dodanie osobnej strony dla każdej lokalizacji.

– niezwykle ważnym działaniem jest analiza słów kluczowych.

Dzięki dokładnej analizie fraz można zoptymalizować stronę pod konkretne keywordsy, które potencjalni klienci wpisują w Google, poszukując firm takich jak Twoja.

– warto zadbać o zastosowanie tzw. danych strukturalnych.

Dane strukturalne, to znaczniki, które opisują rodzaje treści na stronie – najczęściej w formie kodu HTML. Mogą zawierać godziny otwarcia firmy, adres, numer telefonu, czy opis usług – na przykład menu w lokalu gastronomicznym – a więc istotne dla klienta informacje.

Co oferuje nasza firma?

W Invette dbamy o to, aby biznesy naszych klientów były widoczne w sieci i staramy się jak największej liczby klientów.

Staramy się jak najlepiej poznać specyfikę biznesów naszych klientów, aby móc jak najskuteczniej promować ich działalność. Starannie dobieramy frazy z nazwą miasta i optymalizujemy pod ich kątem strony Internetowe klientów. Dbamy o odpowiedni wygląd wizytówek w Google i mediów społecznościowych klienta.

Tworzymy jakościowy content, zoptymalizowany pod frazy kluczowe, a jednocześnie przejrzysty i czytelny dla użytkowników.

Oprócz usługi pozycjonowania, oferujemy działania takie jak prowadzenie kampani Google Ads czy marketingu szeptanego, aby jeszcze lepiej wypromować usługi naszych klientów.

Wspólnie rozwińmy Twój biznes!

Konrad Olech

CEO

733 929 001, kolech@invette.pl


Masz pytania do artykułu? Chcesz wiedzieć co możemy Ci zaoferować?
Chętnie porozmawiam o rozwoju Twojego biznesu! Zadzwoń!