Chat with us, powered by LiveChat

 Pozycjonowanie stron internetowych w Chorzowie

Chorzów to miasto uważane za kolebkę turystyki w aglomeracji górnośląskiej. Jako jedna z najprężniej rozwijających się na Śląsku miejscowości obecnie stanowi znany w regionie ośrodek kulturalny i gospodarczy. Prawdziwym centrum turystycznym w Chorzowie stał się w Park Śląski, na którego terenie znajduje się między innymi Śląski Ogród Zoologiczny, Planetarium Śląskie czy znany na całą Polskę lunapark: Legendia.

Z taką wycieczką zawsze wiąże się kilka innych niż zwiedzanie czynności: chętnie byśmy zjedli coś dobrego, napili się herbaty, a jak starczy czasu – zabrali nasze pociechy do kina. Jeśli jedziemy z zamiarem zostania na kolejny dzień, przydałby się także jakiś sprawdzony nocleg. Dlatego, w takich miejscowościach jak Chorzów, to lokalne firmy budują całe zaplecze pod rozwój turystyki.

 

chorzów seo kampanie pozycjonowanie stron internetowych

 

Duża aglomeracja – jak się wybić?

Chorzów, podobnie jak kilka innych miast w regionie, należy do konurbacji śląskiej, pozostając w bliskim sąsiedztwie Katowic i Bytomia. Ze względu na bardzo niewielkie odległości między miastami aglomeracji lokalne firmy mogą mieć problem z tym, jak zatrzymać turystów akurat w Chorzowie. Jednak na taką wycieczkę, zwłaszcza całą rodziną, zazwyczaj nie jedzie się spontanicznie – zwykle potencjalni turyści przeprowadzają wcześniej internetowy research, by wybrać punkty konieczne do odwiedzenia.

Dlatego, aby Twoja firma wybiła się pośród przedsiębiorstw całej aglomeracji, potrzebna jest odpowiednia widoczność strony internetowej przedsiębiorstwa w wynikach wyszukiwania. W tym celu stosuje się pozycjonowanie lokalne.

O czym pamiętać, decydując się na pozycjonowanie lokalne?

– przemyślany wybór precyzyjnych fraz kluczowych.
Dogłębna analiza keywordsów pozwoli na użycie dokładnie tych fraz, których klienci używają w wyszukiwarce do znalezienia usług w Twoim regionie i mieście z Twojej branży.

– optymalizacja wizytówki Google.
Wizytówka Google zbiera w jednym miejscu wszystkie niezbędne dla Klienta informacje o Twojej firmie: dane teleadresowe, zakres działalności firmy. Ważne, aby była na bieżąco aktualizowana i maksymalnie przejrzysta.

– aktualna wersja mobilna strony.
Warto dopasować witrynę również do wymogów urządzeń mobilnych. Pozwoli to sprowadzić do Ciebie między innymi tych Klientów, którzy – odwiedzając Twoje miasto – na bieżąco szukają konkretnej usługi za pomocą telefonu czy tabletu.

Wypozycjonuj się lokalnie

Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnych firm. Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt SEO, zoptymalizujemy witrynę pod kątem występowania fraz kluczowych, zadbamy o efektywny link-building, a także zaktualizujemy Twoją wizytówkę Google. Ponadto proponujemy skorzystanie z usług naszego działu copywritingu, który przygotuje atrakcyjną i jakościową treść na witrynę Twojej firmy. W Invette zajmujemy się także prowadzeniem social mediów naszych Klientów, marketingiem szeptanym oraz profesjonalną obsługą kampani Google Ads.

 

Skontaktu się z nami i wynieś swój biznes na wyższy poziom za pomocą pozycjonowania lokalnego!

 

Wspólnie rozwińmy Twój biznes!

Konrad Olech

CEO

733 929 001, kolech@invette.pl


Masz pytania do artykułu? Chcesz wiedzieć co możemy Ci zaoferować?
Chętnie porozmawiam o rozwoju Twojego biznesu! Zadzwoń!