Chat with us, powered by LiveChat

Pozycjonowanie stron internetowych w Bochni

Bochnia to miasto, które słynie przede wszystkim z wpisanej na listę światowego dziedzictwa UNESCO kopalni soli, będącej również Pomnikiem Historii. Dzięki niej Bochnia pozostawała w czasach XIX-wiecznej Galicji jednym z nielicznych w regionie okręgów przemysłowych. Wspólnie z kopalnią soli „Wieliczka” wchodziła w skład żup krakowskich.

Dzisiaj, choć bocheńska kopalnia jest nieczynna wydobywczo, stanowi aktywny ośrodek turystyczny, a nawet leczniczy. To – w połączeniu z bogactwem zabytków architektonicznych z XVIII, XIX i XX wieku – czyni z Bochni niezwykle atrakcyjną turystycznie miejscowość w województwie małopolskim. A jak wiadomo, w parze z turystyką zawsze idzie rozwój lokalnych biznesów, których w Bochni nie brakuje. Co zatem zrobić, żeby odnieść sukces w regionie?

 

pozycjonowanie stron internetowych seo bochnia

 

Pozycjonowanie lokalne – daj się poznać w swoim mieście!

Naprzeciw potrzebom lokalnych przedsiębiorców wychodzi usługa jaką jest pozycjonowanie. Służy ona miejscowym firmom posiadającym stronę internetową do wypromowania jej na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania dotyczących konkretnej branży i regionu/miasta.

Kluczowy zabieg w procesie pozycjonowania lokalnego to wyszczególnienie odpowiednich fraz kluczowych, które są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników należących do grupy Twoich potencjalnych Klientów. Dzięki precyzyjnemu określeniu takich słów-kluczy, możesz zoptymalizować treść publikowaną na swojej witrynie pod kątem oczekiwań i potrzeb odbiorców.

 

SŁOWA KLUCZOWE W SEO – CZYM SĄ I JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNIE?

 

Co możemy Ci zaoferować?

Dla każdego Klienta zainteresowanego naszą ofertą pozycjonowania lokalnego wykonujemy:

– szczegółowy audyt SEO, wskazujący narzędzia, które najlepiej sprawdzą się w przypadku optymalizacji witryny właśnie Twojej firmy.

– analizę słów kluczowych, które muszą znaleźć się na Twojej stronie, aby zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce dla odpowiedniej grupy użytkowników. To zwiększy konwersję na stronie, co może przełożyć się na zwiększenie również liczby rzeczywistych klientów.

– projekt strategii link-buildingowej. Odpowiednio zaprojektowana stworzy wartościowy profil linków, które zwiększą ruch organiczny na Twojej witrynie.

– wizytówkę Google, stanowiącą naturalne uzupełnienie zoptymalizowanej strony internetowej. Ważne, aby w sposób przejrzysty zawrzeć w niej informacje o zakresie działalności Twojej firmy oraz niezbędne dane kontaktowe i adresowe.

Jednak odpowiednie wypozycjonowanie strony internetowej to nie wszystko. Równie ważne są działania z zakresu content marketingu, związane z treścią, która znajduje się na Twojej witrynie oraz w mediach społecznościowych. O

dpowiednio zredagowana zwiększy zainteresowanie użytkowników Twoim lokalnym biznesem, przyciągając na stronę nowych potencjalnych Klientów – tym może zająć się dla Ciebie nasz dział copywritingu oraz dział social media.

Często kluczowa dla zwiększenia zainteresowania Twoją ofertą staje się jednak opinia tych, którzy już z niej skorzystali, dlatego firma Invette oferuje także usługę marketingu szeptanego.

Wspólnie rozwińmy Twój biznes!

Konrad Olech

CEO

733 929 001, kolech@invette.pl


Masz pytania do artykułu? Chcesz wiedzieć co możemy Ci zaoferować?
Chętnie porozmawiam o rozwoju Twojego biznesu! Zadzwoń!