Jak zwiększyliśmy ilość odsłon strony o 233% w ciągu 6 miesięcy?

Przedstawiamy efekt kampanii międzynarodowej dla jednego z naszych klientów z branży sportowej.

Połączenie kilku usług okazało się strzałem w 10. Z miesiąca na miesiąc wyniki były coraz lepsze. W ciągu 6 miesięcy ruch na stronie wzrósł z 29.8 tys. odsłon (grudzień 2018) do 72 tys. (maj 2018).

Obecnie jesteśmy na etapie ciągłego rozwijania kampanii.

Postanowiliśmy rozbudować kampanię, dodając do niej nasze inne usługi:

  1. Social Media – Facebook, Instagram, YouTube – przygotowaliśmy kalendarz postów, dbaliśmy o interakcje z użytkownikami (odpowiedzi na pytania, pomoc, konkursy, porady),
  2. SEO – przeanalizowaliśmy konkurencję, wybraliśmy najważniejsze frazy kluczowe, zoptymalizowaliśmy witrynę pod wytyczne Google oraz zaczęliśmy regularnie zdobywać wartościowe backlinki,
  3. Google Ads – uruchomiliśmy płatne reklamy i remarketing,
  4. Marketing automation – wykorzystaliśmy tzw. “porzucone koszyki” oraz mailing, wprowadziliśmy rabaty dla klientów,
  5. Wideomarketing – nagraliśmy krótkie filmy przedstawiające historię założyciela marki oraz zachęcające do poznania kalisteniki bliżej

Jak to zrobiliśmy?

Połączenie kilku usług

Interakcja z klientami

Tematyczny blog z poradami

Efekty

WZROSTY PO 6 MIESIĄCACH

ILOŚĆ ODSŁON O 233%

KONWERSJA O 198%

L. KLIENTÓW O 438%