Jak dzięki optymalizacji strony w ciągu 2 dni frazy kluczowe znalazły się w TOP 10?

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży barmańskiej.

Po optymalizacji witryny przeszliśmy do uruchomienia kampanii link-buildingowej – nasi klienci poprosili duże serwisy weselne (o których pisaliśmy wcześniej), by do ich profili dodali linki kierujące do ich witryny. My zajęliśmy się zdobywaniem wartościowych backlinków (fora, katalogi, napy, dedykowane zaplecza…) oraz stworzeniem tematycznego bloga, co szybko zaowocowało wzrostem ruchu.

Najważniejszą częścią naszej kampanii była optymalizacja witryny. Skupiliśmy się na nawigacji, linkowaniu wewnętrznym, stworzeniu opisów oferty oraz  landing page’ów. Ważna była skrupulatna optymalizacja treści całej witryny oraz odpowiednie nazywanie grafik występujących na stronie. Kluczową rolę odegrały meta titile wszystkich podstron oraz odpowiednio zoptymalizowana Mapa Google.

Jak to zrobiliśmy?

Lokalne meta tagi

Linkowanie na lokalnych serwisach

Optymalizacja Mapy Google

Efekty

WZROSTY

TOP 3 o 98%

TOP 10 o 158%

TOP 50 o 255%