ClickCease Wzrost liczby kontaktów | Invette Case Study

OFERTA BLACK FRIDAY

Napisz do nas - biuro@invette.pl
Case studies

case studies

Wzrost liczby kontaktów

wzrost liczby zgłoszeń case study

Case study 1

Wprowadzenie

Klient przyszedł do nas z celem, jakim było pozyskanie jak największej liczby zgłoszeń osób z zagranicy chętnych do pracy w Polsce głównie praca magazynowa. Wspomnianym Klientem jest agencja pracy, dla której priorytetem byli pracownicy ze wschodu Europy.

Wyznaczone cele

Na podstawie briefu i dotychczasowych działań wyznaczyliśmy poszczególne cele:

Podjęte działania

Działania jakie podjęliśmy na początku to szerokie zbadanie rynku pod preferencje i potrzeby potencjalnych pracowników. Następnie zbadaliśmy konkurencję, jej popyt i podaż związany z segmentem zatrudnienia. Kolejno po ustaleniu założonych celów przystąpiliśmy do sporządzenia strategii, krótko i długoterminowej. Zdecydowaliśmy, że reklama w systemie Facebook Ads pod pozyskanie formularzy kontaktowych będzie najlepszym rozwiązaniem. Nie myliliśmy się, już parę dni po uruchomieniu kampanii udało się osiągnąć świetne wyniki, a na przestrzeni miesiąca udało nam się pozyskać 970 kontaktów, natomiast średni koszt za przesłanie formularza kontaktowego wyniósł 1,95 zł.
case study invette

Case Study 2

Wprowadzenie

Klient z branży finansowej, któremu zależało na pozyskaniu jak największej liczby długich leadów/zgłoszeń do pracy w ich oddziałach na terenie całej Polski. Klient wcześniej korzystał z usług innej agencji, natomiast nie był zadowolony z wyników (liczba leadów była zdecydowanie za mała i mało jakościowa, przez co nie spełniała oczekiwań).

Wyznaczone cele

Cele w oparciu o brief i dotychczasowe działania
Główny profil kandydata to studenci (pokolenie Z), ale także osoby starsze.

Podjęte działania

Początkowo przeprowadziliśmy dokładną analizę rynku i badanie potrzeb, oczekiwań potencjalnych kandydatów. Przeanalizowaliśmy działania konkurencji, a także potencjalne grupy docelowe, co pozwoliło nam na przyjęcie odpowiedniej strategii działań. Na podstawie przyjętego planu rozpoczęliśmy planowanie działań zarówno krótko, jak i długookresowych. Głównym celem było zwiększenie liczby przesłanych zgłoszeń i obniżenie kosztu za pojedyncze zgłoszenie, działania były przeprowadzone zgodnie z przygotowanym wcześniej lejkiem marketingowym, który poza generowaniem liczby zgłoszeń obejmował zwiększenie świadomości marki, oraz pobudzenie potrzeby zmiany/podjęcia pracy. Początkowo średni koszt za zgłoszenie wynosił około 70 zł, na przestrzeni kilku miesięcy udało się nam go obniżyć do około 14,51 zł za zgłoszenie.  
invette case study

Case Study 3

Wprowadzenie

Agencja pracy zajmująca się szukaniem wykwalifikowanych pracowników w Polsce, w między innymi takich zawodach jak: spawacz, monter konstrukcji stalowych, elektryk, monter instalacji fotowoltaicznych, monter elewacji, dekarz, izolator dachów płaskich i wiele innych.

Wyznaczone cele firmy na podstawie briefu

Podjęte działania

Z racji doświadczenia w prowadzeniu tego typu działań, dokładnie wiemy, co robić. Wiemy w jaki sposób targetować odpowiednie osoby na facebooku, które będą najlepiej konwertować, w tym wypadku naszą konwersją jest pozostawienie formularza kontaktowego. Rzecz jasna targetowanie nie jest jedyną z rzeczy, które bezpośrednio przekładają się na ilość konwersji i jakość otrzymanych leadów. Po przeprowadzeniu analizy tworzymy również grafiki oraz odpowiednie Copy, czyli tekst reklamowy, dzięki któremu jesteśmy w stanie bez najmniejszego problemu przykuć uwagę osoby, z którą chcemy nawiązać kontakt.
Pomimo bardzo dużej konkurencji i walce o osoby z doświadczeniem w pracy w poniżej przedstawionych branżach, udało się nam uzyskać ponad 1000 zgłoszeń, średni koszt za otrzymanego leada wyniósł 4,57 zł. Jednak trzeba również mieć na uwadze, że średni wynik został mocno zawyżony przez próbę dotarcia do monterów konstrukcji stalowych.
case study invette 2

Popraw widoczność, zwiększ konwersję, sprzedawaj!

kontakt

Zainwestuj w marketing internetowy.

Masz pytania?

Napisz nam o swoich wyzwaniach, a my skontaktujemy się z Tobą i pokażemy w jaki sposób możemy Ci pomóc.
Przewiń do góry