Case study Tomasz Sarara - Agencja Invette - kampanie SEO, PPC, Social Media | Kraków
Napisz do nas - biuro@invette.pl
Case study

Kampania marketingowa dla Tomasza Sarary.

sarara

SararaTeam – Transformacja Mistrza Świata w Kickboxingu do MMA  – Road to KSW.

Opisane poniżej studium przypadku dotyczy planowania oraz wdrażania strategii i kampanii marketingowych we współpracy z mistrzem świata w kickboxingu Tomaszem Sararą prowadzącym szkołę walki – Sarara Team.

Na samym wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, że ten projekt wygenerował w naszej agencji tak wiele emocji jak Tomasz dostarcza swoim kibicom walcząc na zawodowych ringach!

Wspólnie z Klientem opracowaliśmy cele krótko i długoterminowe dobraliśmy odpowiednie narzędzia do ich realizacji.

Plany, które poczyniliśmy przed rozpoczęciem współpracy musiały zostać szybko zrewidowane z uwagi na to, że pierwsze działania podejmowane były w lutym 2020r, czyli wystartowaliśmy z naszymi działaniami miesiąc przed pojawieniem się pacjenta zero w Polsce.

 

phone device
Sarara team dla agencji interaktywnej invette kraków

sarara

Cele

Planowanie projektu

Tomasz Sarara jako profesjonalny zawodnik o ugruntowanej pozycji w świecie sportów walki posiada własną szkołę kickboxingu, zatem nasze działania miały doprowadzić do zwiększenia świadomości odbiorców o jej istnieniu. Do naszych zadań należało stworzenie alternatywnego źródła zarabiania w kontekście nadchodzącego lockdownu, którzy uniemożliwiał prowadzenie zajęć stacjonarnych i seminariów.

Celem długofalowym było ustrukturyzowanie przez lata zdobywanej popularności poprzez wsparcie medium, które agregowałoby w jednym miejscu do tej pory rozproszonych fanów.
Ukrytym celem było wprowadzenie Tomasza do dużej organizacji sportowej. #RoadtoKSW

Mimowolnie nasza agencja odpowiadała za pozyskiwanie sponsorów, kontakt z mediami oraz negocjacje warunków współpracy w obszarze promocji podmiotów w social mediach Instagram, Facebook oraz Youtube który stał się głównym kanałem komunikacji.

cele

Skrót działań na rzecz projektu.

Co zrobiliśmy, aby zrealizować cele projektu?

działania

Napisz do nas Napisz do nas 1.

Nowa strona www

Zbudowanie nowej strony szkoły walki wraz z wybraniem i wdrożeniem systemu online do zarządzania klubem.

Napisz do nas Napisz do nas 2.

Platforma e-learningowa

Zbudowanie  platformy e learningowej z zakresu szkolenia z Kickboxingu.

Napisz do nas Napisz do nas 3.

Youtube

Uruchomienie od zera kanału Youtube, opracowanie strategii, ustalenie harmonogramu prac i jego egzekucja.

Napisz do nas Napisz do nas 4.

Kampania reklamowa

Uruchomienie kampanii reklamowych celem pozyskania nowych podopiecznych oraz klientów platformy e learningowej.

Kampanie, które zastosowaliśmy:

Sprawdź jakie działania podjęliśmy, aby zapewnić sukces całemu przedsięwzięciu. Kluczowa była synergia wszelkich działań, tak, aby uzyskać optymalne efekty.

Pozycjonowanie strony

Facebook Ads

Google Ads

Elementy marketing automation

Obsługa graficzna

Video marketing

Etapy tworzenia projektów online

Dwa projekty do zrealizowania

etapy

Przebieg kampanii pozycjonowania strony

Zwiększenie pozycji fraz kluczowych

Tworząc stronę szkoły walki oraz platformy e-learingowej od początku postawiliśmy na znaczną rozbudować treści, a tym samym szczegółowo opisując programy treningowe, przy użyciu odpowiednich fraz kluczowych. Dodatkowo, wprowadziliśmy zmiany, które polegały na dodaniu odpowiednich nagłówków i atrybutów ALT przy załączonych grafikach oraz implementacji SSL.

Aby uzyskać jeszcze lepsze efekty, postanowiliśmy wprowadzić kampanię link-builingową, której celem było zamieszczanie linków na forach tematycznych związanych z branżą Klienta. Dzięki temu, pozycja fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania znacznie się zwiększyła, generując dodatkowy ruch na stronie.

invette dla sarara team kraków case study 8
Aktualna pozycja fraz kluczowych opracowanych dla Klienta
invette dla sarara team kraków case study 7
Pozycja fraz w styczniu 2021

seo

Jak łatwo zauważyć, nasze działania miały znaczący wpływ na wzrost pozycji fraz w wynikach wyszukiwania, bowiem wszystkie frazy utrzymują się w TOP 10. Warto podkreślić, iż niektóre z nich początkowo znajdowały się poza TOP 100 zatem jest to doskonałe zobrazowanie skuteczności naszych działań.

Obsługa graficzna i video

grafika

Kompleksowe podejście

Aby jeszcze bardziej zwiększyć świadomość użytkowników, rozpoczęliśmy również działania w Social Mediach, które polegały na prowadzeniu fanpage’y, w tym publikacji wartościowych dla użytkowników postów zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Chcieliśmy skupić się również na zwiększeniu zaangażowania odbiorców, a tym samym osiągnąć większą liczbę interakcji na dane posty.

W ramach współpracy zrealizowaliśmy kilka sesji zdjęciowych oraz nakręciliśmy kilka klipów promocyjnych. 

Facebook Ads

facebook

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Przeprowadziliśmy kampanię Facebook Ads, mającą na celu rozpoznawalność marki oraz zwiększenie liczby konwersji – zakup programów treningowych. Prezentujemy przykładowe reklamy przygotowane przez naszą agencję:

phone device
invette dla sarara team kraków case study 6
invette dla sarara team kraków case study 3
invette dla sarara team kraków case study 2
invette dla sarara team kraków case study
Sarara team dla agencji interaktywnej invette kraków case study
Sarara team dla agencji interaktywnej invette kraków case

youtube

Kanał Youtube

Wisienka na torcie

Wisienką na torcie we współpracy z Tomaszem Sararą jest kanał Youtube, który prowadzimy od 2020 roku.  Na dzień kiedy piszę to studium przypadku na kanale jest 66 tysięcy subskrybentów, dodanych 173 filmów oraz zaplanowanych w przód ponad 10. Wygenerowaliśmy ponad 11 milionów wyświetleń. 

Koncepcję na content pojawiający się na kanale wypracowaliśmy wspólnie z Tomaszem Sararą bazując na możliwościach, które otwierały się przed nami związku ze współpracą.

Z kamerą towarzyszyliśmy Tomaszowi na wszystkich ważnych wydarzeniach sportów walki m.in Wotore, Krawy Sport, Mistrzostwa Polski w Kickboxingu, The War, KSW i wiele innych.

Na kanale gościliśmy ludzi biznesu, muzyków, polityków i sportowców (piłkarzy, trójboistów, zawodników sportów walki i wiele innych).

Kanał sukcesywnie się rozwija

 

Podsumowanie

Synergia wszystkich podejmowanych przez nas działań

Synergia wszystkich podejmowanych przez nas działań umożliwiła realizację założonych na początku współpracy celów.

Najważniejszym z nich było doprowadzenie Tomasza do dużej organizacji sportowej.

Czujemy ogromną dumę, że mogliśmy być współtwórcami sukcesu.

PS.
Po tym wszystkim wyglądaliśmy podobnie jak Tomek po swoim debiucie w MMA na Gali KSW.

Rozpocznijmy współpracę

kontakt

Zainwestuj w swój biznes.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a nasz doświadczony zespół odpowie na wszelkie Twoje pytania oraz rozwieje wątpliwości.

Przewiń do góry