Pierwszy z naszych klientów to placówka medyczna oferująca badania USG, którego celem było zwiększenie swojej widoczności w wynikach wyszukiwania Google poprzez kampanię pozycjonowania opartą na strategii contentowej.
Wspólnie z klientem opracowaliśmy content plan, który zakładała rozbudowę i optymalizację treści na stronie internetowej oraz prowadzenie bloga. Naszym celem było zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google i przyciągnięcie większej liczby potencjalnych pacjentów. Mając na uwadzę specyfikę branży YMYL oraz E.E.A.T., postanowiliśmy publikować jeden artykuł blogowy w tygodniu na stronie klienta, który przekazywał merytoryczną i wartościową dla użytkowników wiedzę. Dzięki temu nie tylko byliśmy w stanie zwiększyć pozycję strony w wyszukiwarce, ale również zbudować autorytet klienta, co przekłada się na większe zaufanie użytkowników.
Na powyższym wykresie widzimy wzrost widoczności strony Klienta na wybrane słowa kluczowe. Z Klientem pracujemy od 2018 roku. Od początku kampanii do dnia dzisiejszego udało nam się zwiększyć liczbę fraz w TOP10 o 35800%!
Od momentu rozpoczęcia kampanii, zwiększała się widoczność klienta w wyszukiwarce. Wprowadzone zmiany i optymalizacja treści na stronie przyczyniły się do wygenerowania w listopadzie 2022 roku 1 550 tysięcy kliknięć oraz 25 300 wyświetleń, natomiast w styczniu 2023 liczba kliknięć wynosiła 7 930 tysięcy, a liczba wyświetleń była równa 300 000.
Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik SEO i optymalizacji treści, nasz klient znacznie poprawił swoją pozycję w wynikach wyszukiwania Google na ważne dla niego słowa kluczowe.
W kolejnych miesiącach kampanii kontynuowaliśmy działania związane z rozbudową i optymalizacją treści na stronie, dodając 1 artykuł blogowy tygodniowo. Stale monitorowaliśmy wyniki i dostosowywaliśmy nasze działania do bieżących potrzeb klienta. Dzięki temu firma utrzymała swoją pozycję w wynikach wyszukiwania i cieszyła się stałym, rosnącym ruchem na stronie internetowej.
Kampania pozycjonowania oparta na strategii contentowej okazała się bardzo skuteczna dla naszego klienta, co pozwoliło mu na zwiększenie widoczności w sieci oraz generowanie większego zainteresowania usługami klienta.
Pozycje wybranych przez Klienta słów kluczowych w styczniu 2023 roku wyglądały następująco:
Kolejny Klient, którym był dystrybutor urządzeń do medycyny estetycznej, nie chciał znacznie ingerować w treści zawarte na stronie internetowej. W związku z tym, w ramach kampanii pozycjonowania skupiliśmy się głównie na kampanii linkbuildingowej. Naszym celem było pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony Klienta, co przełożyło się na wzrost widoczności witryny w wyszukiwarce na wybrane przez Klienta słowa kluczowe.
Przeprowadziliśmy dokładną analizę rynku, na którym działał nasz Klient, w celu znalezienia najbardziej wartościowych i trafnych źródeł linków. Skontaktowaliśmy się z właścicielami innych stron i zaproponowaliśmy publikacje wartościowych treści z linkiem do strony naszego Klienta. Dzięki temu udało nam się zdobyć wiele cennych backlinków, które przyczyniły się do zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google.
Ilość zaindeksowanych linków prowadzących do strony klienta wyglądała następująco:
Dzięki naszym działaniom, Klienci osiągneli znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Udało się zwiększyć liczbę zamówień i sprzedaż swoich urządzeń.
Dzięki odpowiedniemu dopasowaniu strategii do celów jesteśmy w stanie realizować kampanie, dostosowując się do oczekiwań Klientów.
Copyright by Invette Holding Group. All rights reserved.