pozycja w wyszukiwarce na tle konkurencji
wzrost jakościowych linków
liczba kliknięć po podjęciu działań
liczba wyświetleń po podjęciu działań
kampania invette
marketing kraków

Pierwszy z naszych klientów to placówka medyczna oferująca badania USG, którego celem było zwiększenie swojej widoczności w wynikach wyszukiwania Google poprzez kampanię pozycjonowania opartą na strategii contentowej.

Wspólnie z klientem opracowaliśmy content plan, który zakładała rozbudowę i optymalizację treści na stronie internetowej oraz prowadzenie bloga. Naszym celem było zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google i przyciągnięcie większej liczby potencjalnych pacjentów. Mając na uwadzę specyfikę branży YMYL oraz E.E.A.T., postanowiliśmy publikować jeden artykuł blogowy w tygodniu na stronie klienta, który przekazywał merytoryczną i wartościową dla użytkowników wiedzę. Dzięki temu nie tylko byliśmy w stanie zwiększyć pozycję strony w wyszukiwarce, ale również zbudować autorytet klienta, co przekłada się na większe zaufanie użytkowników.

pozycjonowanie strony poradni medycznej

Na powyższym wykresie widzimy wzrost widoczności strony Klienta na wybrane słowa kluczowe. Z Klientem pracujemy od 2018 roku. Od początku kampanii do dnia dzisiejszego udało nam się zwiększyć liczbę fraz w TOP10 o 35800%!

 

Od momentu rozpoczęcia kampanii, zwiększała się widoczność klienta w wyszukiwarce. Wprowadzone zmiany i optymalizacja treści na stronie przyczyniły się do wygenerowania w listopadzie 2022 roku 1 550 tysięcy kliknięć oraz 25 300 wyświetleń, natomiast w styczniu 2023 liczba kliknięć wynosiła 7 930 tysięcy, a liczba wyświetleń była równa 300 000.

Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik SEO i optymalizacji treści, nasz klient znacznie poprawił swoją pozycję w wynikach wyszukiwania Google na ważne dla niego słowa kluczowe.

wzrost widoczności witryny

W kolejnych miesiącach kampanii kontynuowaliśmy działania związane z rozbudową i optymalizacją treści na stronie, dodając 1 artykuł blogowy tygodniowo. Stale monitorowaliśmy wyniki i dostosowywaliśmy nasze działania do bieżących potrzeb klienta. Dzięki temu firma utrzymała swoją pozycję w wynikach wyszukiwania i cieszyła się stałym, rosnącym ruchem na stronie internetowej.

 

Kampania pozycjonowania oparta na strategii contentowej okazała się bardzo skuteczna dla naszego klienta, co pozwoliło mu na zwiększenie widoczności w sieci oraz generowanie większego zainteresowania usługami klienta.

 

Pozycje wybranych przez Klienta słów kluczowych w styczniu 2023 roku wyglądały następująco:

wzrost pozycji w branży medycznej

Kolejny Klient, którym był dystrybutor urządzeń do medycyny estetycznej, nie chciał znacznie ingerować w treści zawarte na stronie internetowej. W związku z tym, w ramach kampanii pozycjonowania skupiliśmy się głównie na kampanii linkbuildingowej. Naszym celem było pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony Klienta, co przełożyło się na wzrost widoczności witryny w wyszukiwarce na wybrane przez Klienta słowa kluczowe.

 

Przeprowadziliśmy dokładną analizę rynku, na którym działał nasz Klient, w celu znalezienia najbardziej wartościowych i trafnych źródeł linków. Skontaktowaliśmy się z właścicielami innych stron i zaproponowaliśmy publikacje wartościowych treści z linkiem do strony naszego Klienta. Dzięki temu udało nam się zdobyć wiele cennych backlinków, które przyczyniły się do zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google.

 

Ilość zaindeksowanych linków prowadzących do strony klienta wyglądała następująco:

jak zwiększyć widoczność strony w branży medycznej
Natomiast pozycje najważniejszych dla klienta słów kluczowych w styczniu 2023 roku utrzymywały się w TOP10 wyników wyszukiwania:
czy branża medyczna może się pozycjonować

Dzięki naszym działaniom, Klienci osiągneli znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Udało się zwiększyć liczbę zamówień i sprzedaż swoich urządzeń.

 

Dzięki odpowiedniemu dopasowaniu strategii do celów jesteśmy w stanie realizować kampanie, dostosowując się do oczekiwań Klientów.

agencja marketingowa invette dla virgin mobile
agencja marketingowa invette dla itaka
agencja marketingowa invette dla bielenda
agencja marketingowa invette dla polo market
agencja marketingowa invette dla polonaise
agencja marketingowa invette dla erkado
agencja marketingowa invette dla lajkonik
agencja marketingowa invette dla trefl
agencja marketingowa invette dla moraj
agencja marketingowa invette dla grzaniec galicyjski
agencja marketingowa invette dla pragmago
agencja marketingowa invette dla scania