pozycja w wyszukiwarce na tle konkurencji
obniżenie kosztu konwersji
liczba potwierdzonych wizyt
zwiększenie współczynnika konwersji
kampania invette
marketing kraków

Nie da się ukryć, że branża medyczna stanowi jedną z cięższych branż do reklamowania, ponieważ jest klasyfikowana jako YMYL (Your Money or Your Life). Niemniej pomimo pewnych regulacji, prowadzenie kampanii reklamowych dla branży medycznej nadal jest skuteczne, a przez fakt trudności prowadzenia działań, przy odpowiedniej strategii jesteśmy w stanie dosyć mocno wyprzedzić konkurencję.

Po przejęciu konta reklamowego zaproponowaliśmy ułożenie struktury kampanii na nowo. Podzieliliśmy kampanie bardzo granularnie z podziałem na konkretne usługi. 

 

Wspólnie z klientem dobraliśmy precyzyjnie słowa kluczowe oraz chwytliwe (ale bezpieczne i zgodne z prawem) nagłówki i teksty reklamowe. 

 

Ponadto wdrożyliśmy narzędzia analityczne, które umożliwiły mierzenie ruchu i zachowań użytkowników na stronie. 

 

Po uruchomieniu kampanii dbaliśmy cały czas o to, aby była jak najlepiej zoptymalizowana m.in analizowaliśmy wyszukiwane hasła, wykluczyliśmy bądź dodawaliśmy nowe, sprawdzaliśmy które optymalizatory stawek działają najlepiej oraz cały czas monitorowaliśmy i przesuwaliśmy budżet tak, aby każda promowana usługa była wypozycjonowana, jak najwyżej w wyszukiwarce przy zachowaniu jak najmniejszego kosztu.

 

Dzięki wdrożonemu call trackingowi nasze kampanie miały jeszcze więcej danych do nauki i skutecznej optymalizacji. Ponadto widzieliśmy, z której kampanii jest więcej konwersji i gdzie należy przesunąć budżet. 

 

W kwestii CRO – przeprowadziliśmy masę testów A/B. Zadbaliśmy o wygląd strony, odczucia użytkownika podczas jej przeglądania i przede wszystkim o trafny i jakościowy przekaz. Mieliśmy na uwadze również to, aby struktura strony pozwalała na jak najłatwiejszą decyzję użytkownika o ewentualnym skorzystaniu z usług naszego klienta. 

 

Do dostosowania strony pod użytkownika i analizy ruchu użyliśmy narzędzi takich jak mapy ciepła HotJar oraz Google Optimize

Patrząc na osiągnięty wynik w styczniu 2023, można śmiało stwierdzić, że mimo ograniczeń i restrykcji w reklamach wyniki prezentują się bardzo dobrze. Cel jaki mieliśmy ustalony z klientem to 75 konwersji (rejestracje online oraz telefoniczne), niemniej udało się przebić cel i osiągnąć 90 konwersji.

Na drugim zdjęciu widać jak wygląda współpraca na przestrzeni 4 lat i jak się kształtują poszczególne metryki.

Natomiast na kolejnym zdjęciu widać jak nasz klient wygląda na tle konkurencji od rozpoczęcia z nami współpracy czyli od stycznia 2019 roku.

Dzięki naszym działaniom, od ponad 4 lata liczba konwersji systematycznie rośnie, przy jednoczesnym spadku kosztu konwersji. Gwoli ścisłości – liczba konwersji nigdy nie była równa liczbie pacjentów, jednak dzięki wprowadzeniu automatyzacji związanej z potwierdzeniem wizyt udało nam się zwiększyć ilość potwierdzonych wizyt aż do 62% względem ilości konwersji.

agencja marketingowa invette dla virgin mobile
agencja marketingowa invette dla itaka
agencja marketingowa invette dla bielenda
agencja marketingowa invette dla polo market
agencja marketingowa invette dla polonaise
agencja marketingowa invette dla erkado
agencja marketingowa invette dla lajkonik
agencja marketingowa invette dla trefl
agencja marketingowa invette dla moraj
agencja marketingowa invette dla grzaniec galicyjski
agencja marketingowa invette dla pragmago
agencja marketingowa invette dla scania