Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
GS&A
Mowię o SEO
Kariera
Menu
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
GS&A
Mowię o SEO
Kariera
Konsultacja
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
GS&A
Mowię o SEO
Kariera
Kontakt
Menu
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
GS&A
Mowię o SEO
Kariera
Kontakt
Brief Social Ads
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Nazwa firmy
*
Osoba kontaktowa
*
Adres e-mail
*
Numer telefonu
*
Główna oferta firmy
*
Proszę podać Państwa bezpośrednią konkurencję (min. 3)
*
W czym Państwa firma różni się od innych? Proszę wymienić mocne strony marki, atuty oraz przewagi konkurencyjne (min. 4)
*
Proszę wymienić słabe strony marki i największe problemy, jakie dotykają Państwa branże
*
Do jakiej grupy docelowej chcieliby Państwo docierać? (Proszę opisać jacy klienci do tej pory najczęściej dokonywali zakupów, korzystali z usług)
*
Jakie obiekcje najczęściej mają Państwa klienci przed zakupem Państwa usług/produktów?
*
Ilu miesięcznie klientów się z Państwem kontaktuje? (telefon, e-mail)
*
Jakie produkty/usługi chcą Państwo promować najbardziej?
*
Jakie są Państwa cele związane z reklamą Social Ads? (Odpowiedź na to pytanie jest szczególnie ważna pod kątem ustalenia wskaźników efektywności naszej współpracy (KPI’s) przykładowe KPI’s: wypełnione formularze, wykonane telefony, w przypadku e-commerce sprzedaż produktów)
*
Czy w Państwa działalności można wyróżnić trendy sezonowe? (np. sezon na produkt trwa od maja do września – później klienci w mniejszym stopniu potrzebują produktu/usługi)
*
Czy kiedykolwiek mieli Państwo do czynienia z Social Ads (np. kampania była tworzona przez inną firmę, tworzyłem kampanię sam, ale nie mam czasu na zarządzanie kampaniami, znam zasady Social Ads, ale nigdy nie próbowałem tworzyć kampanii)
*
Jaki budżet są Państwo w stanie przeznaczyć na miesiąc kampanii?
*
Jaka lokalizacja kierowania reklamy Państwa interesuje?
*
Hasła dostępowe do panelu administracyjnego witryny:
*
Prześlij brief
Te marki nam zaufały:
Zdecydowany na skuteczną strategię?
NAPISZ DO NAS