Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kontakt
Menu
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kontakt
Konsultacja
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kariera
Kontakt
Menu
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kariera
Kontakt
Brief Google Ads - usługi
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Nazwa firmy
*
Osoba kontaktowa
*
Adres e-mail
*
Numer telefonu
*
Główna oferta firmy
*
Cel działań reklamowych: a. Prosimy opisać główny cel kampanii (np., generowanie leadów, budowanie świadomości marki,). b. Jeśli mają Państwo jakiś konkretny cel ilościowy, proszę podać go tutaj (np. ilość leadów).
*
Generowanie leadów - generowanie zapytań przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej, telefony lub wiadomości e-mail od klientów. Budowanie świadomości marki - budowanie rozpoznawalności marki i jej produktów/wyróżników w sieci.
Grupa docelowa: proszę opisać profil klientów, do których chcą Państwo dotrzeć, najprościej będzie opisać swoich aktualnych klientów i ich cechy wspólne tj. wiek, miejsce zamieszkania, stanowisko zawodowe, zachowania, zainteresowania oraz problemy, które Państwa produkt/usługa rozwiązuje.
*
Im precyzyjniej i dokładniej tym lepiej, np. “najczęściej z naszych usług korzystają właściciele firm, z dużych miast, w wieku 30-55 lat, którzy chcą skorzystać z usług sprzątania biura”.
Proszę opisać min. 5 najczęstszych obiekcji przed zakupem Państwa produktu/usług, jakie mają klienci, o co najczęściej pytają, co ich najczęściej blokuje?
*
np. wysoka cena, albo brak opinii, wysokie koszty dostawy.
Proszę podać Państwa bezpośrednią konkurencję (min. 3) oraz jej mocne i słabe strony.
*
Przykładowo: “naszą konkurencją jest firma X, która posiada bardziej konkurencyjne ceny usług. Jest większy wybór usług u konkurencji. Ich słabą stroną jest brak darmowej dostawy, którą my posiadamy.”
W czym Państwa firma różni się od innych? Proszę wymienić mocne strony marki, atuty oraz przewagi konkurencyjne. Mocnych stron proszę się doszukiwać w samym produkcie/usłudze, w obsłudze oraz w wartościach dodanych dla klienta. Przedstawione atuty powinny być bardzo konkretne, nie generyczne podobne do większości firm tj. najwyższa jakość w najniższej cenie, dużo lat doświadczenia. (min. 4)
*
Np. szybki dojazd do klienta, unikalność produktu. Należy unikać ogólnych cech takich jak "wiele lat doświadczenia" czy też "najwyższa jakość usług".
Proszę wymienić słabe strony marki i największe problemy, jakie dotykają Państwa branże/firmę. Przedstawione słabe strony powinny być bardzo konkretne.
*
np. słaba stroną może być brak/słaba rozpoznawalność marki, mało konkurencyjne ceny, brak opinii klientów bądź negatywne.
Ilu miesięcznie klientów się z Państwem kontaktuje? (telefon, e-mail)
*
Jakie produkty/usługi chcą Państwo promować najbardziej?
*
Czy posiadają Państwo grupę: bestsellerów, usług sezonowych, usług objętych promocją lub usług których promocja jest dla Państwa najbardziej opłacalna którą chcą Państwo reklamować w pierwszej kolejności?
Kreacja reklamowa: a. Czy posiadają Państwo już materiały reklamowe (tekstowe, graficzne, wideo), które chcieliby Państwo wykorzystać w kampanii? b. Jeśli nie, czy potrzebują Państwo pomocy w opracowaniu kreatywnych materiałów reklamowych? c. Jeśli tak, czy posiadają Państwo bazę własnych grafik/zdjęć produktów/zdjęć usług, która może zostać wykorzystana do stworzenia kreacji reklamowych?
*
Śledzenie wyników i raportowanie: a. Czy mają Państwo już zainstalowane narzędzia analityczne na swojej stronie (np. Google Analytics)? b. Jakie są kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które chcieliby Państwo monitorować w trakcie kampanii? (Odpowiedź na to pytanie jest szczególnie ważna pod kątem ustalenia wskaźników efektywności naszej współpracy. Przykładowe KPI’s: ilość formularzy lub ROAS)
*
Jest to ważne, ponieważ dzięki temu będziemy mogli podejmować odpowiednie działania optymalizacyjne, a współpraca będzie przedstawiona w sposób jasny i klarowny (wiemy, na czym Państwu najbardziej zależy).
Czy w Państwa działalności można wyróżnić trendy sezonowe? (np. sezon na produkt trwa od maja do września – później klienci w mniejszym stopniu potrzebują produktu/usługi)
*
Czy kiedykolwiek mieli Państwo do czynienia z reklamami w Internecie np. google ads, facebook ads, instagram ads, youtube ads, snapchat ads, tiktok ads, pinterest ads, linkedin itd.? Jeśli tak, prosimy o wymienienie na jakich kanałach Państwo działaliście.
*
Jakimi kanałami dotychczas kontaktowali się Państwa klienci?
*
Na przykład: telefon, e-mail, poprzez formularz czy też media społecznościowe.
Jaki budżet chcieliby Państwo przeznaczyć na miesiąc działań reklamowych? (z wyłączeniem opłat agencyjnych)
*
Jaka interesuje Państwa lokalizacja działań reklamowych lokalna/wojewódzka/ogólnopolska/globalna?
*
Na przykład jeśli lokalna, to proszę podać konkretne miasto np. Kraków +50km, jeśli wojewódzka to np. cała małopolska i śląskie
Czy korzystali Państwo w przeszłości z usług innych agencji marketingowych? Jeśli tak, jakie mocne i słabe strony współpracy są w stanie Państwo wymienić?
*
Na przykład: kontakt z agencją był na słabym poziomie według nas, musieliśmy długo czekać na odpowiedź dotyczącą zapytania, wyniki nie były dla nas zadowalające.
Czy mają Państwo zespół odpowiedzialny za stały kontakt z klientem/oddzwanianiem do pozyskanych leadów?
*
W przypadku braku takich danych prosimy o podanie maksymalnego możliwego zakresu.
Czy mamy po Państwa stronie kogoś do współpracy? Grafik, informatyk, copywriter itp.?
*
Hasła dostępowe do panelu administracyjnego witryny.
*
Dane te dostali Państwo od osób odpowiedzialnych za stworzenie strony internetowej. Najczęściej są to login/haslo/dostęp FTP. Jest to nam szczególnie potrzebne w celu wdrożenia analityki i podpięcia określonych zdarzeń, bez tego nie jesteśmy w stanie wystartować z kampanią. Jeśli nie mają Państwo dostępów do witryny, należy skontaktować się z informatykiem, który tworzył stronę i je uzyskać.
Prześlij
Te marki nam zaufały:
Zdecydowany na skuteczną strategię?
NAPISZ DO NAS
Przetestuj nowy kanał reklamowy -
Microsoft Ads!
Czy warto spróbować?
Tak! Tym bardziej, że konfigurację i miesiąc obsługi masz u nas
ZA DARMO!
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ