Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kontakt
Menu
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kontakt
Konsultacja
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kariera
Kontakt
Menu
Usługi
Social Ads
SEM/PPC
CRO
SXO
Automatyzacje
Specjalizacje
B2B Marketing
Ecommerce
Wyniki
Blog
Podcast
Kariera
Kontakt
Brief Google Ads - ecommerce
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Nazwa firmy
*
Osoba kontaktowa
*
Adres e-mail
*
Numer telefonu
*
Główna oferta firmy
*
Cel działań reklamowych: prosimy opisać główny cel kampanii (np. zwiększenie sprzedaży, generowanie leadów, budowanie świadomości marki). Jeśli mają Państwo jakiś konkretny cel ilościowy, proszę podać go tutaj (np. ilość sprzedanych produktów, ilość leadów, wartość miesięcznej sprzedaży, ilość zapytań ofertowych).
*
Generowanie leadów - generowanie zapytań przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej, telefony od klientów, kliknięcia w numer telefonu czy też adres e-mail. Budowanie świadomości marki - budowanie rozpoznawalności marki i jej produktów/wyróżników w sieci.
Grupa docelowa: proszę opisać profil klientów, do których chcą Państwo dotrzeć, najprościej będzie opisać swoich aktualnych klientów i ich cechy wspólne tj. wiek, miejsce zamieszkania, stanowisko zawodowe, zachowania, zainteresowania oraz problemy, które Państwa produkt/usługa rozwiązuje.
*
Im precyzyjniej i dokładniej tym lepiej, np. najczęściej w naszym sklepie kupują rodzice dzieci, z dużych miast, w wieku 30-48 lat, którzy chcą zakupić łóżko do pokoju swojego dziecka, które będzie funkcjonalne i wygodne w atrakcyjnej cenie.
Proszę opisać min. 5 najczęstszych obiekcji przed zakupem Państwa produktu/usług, jakie mają klienci, o co najczęściej pytają, co ich najczęściej blokuje?
*
np. wysoka cena, albo brak opinii, wysokie koszty dostawy.
Proszę podać Państwa bezpośrednią konkurencję (min. 3) oraz jej mocne i słabe strony.
*
Przykładowo: naszą konkurencją jest firma X, która posiada bardziej konkurencyjne ceny produktów/usług. Jest większy wybór produktów u konkurencji. Ich słabą stroną jest brak darmowej dostawy na sklepie, którą my posiadamy.
W czym Państwa firma różni się od innych? Proszę wymienić mocne strony marki, atuty oraz przewagi konkurencyjne. Mocnych stron proszę się doszukiwać w samym produkcie/usłudze, w obsłudze oraz w wartościach dodanych dla klienta. Przedstawione atuty powinny być bardzo konkretne, nie generyczne podobne do większości firm tj. najwyższa jakość w najniższej cenie, dużo lat doświadczenia. (min. 4)
*
Np. szybki dojazd do klienta, unikalność produktu. Należy unikać ogólnych cech takich jak "wiele lat doświadczenia" czy też "najwyższa jakość usług".
Proszę wymienić słabe strony marki i największe problemy, jakie dotykają Państwa branże/firmę. Przedstawione słabe strony powinny być bardzo konkretne.
*
np. słaba stroną może być brak/słaba rozpoznawalność marki, mało konkurencyjne ceny, brak opinii klientów bądź negatywne.
Jaka jest Państwa średnia miesięczna: 1. Sprzedaż (brutto) 2. Ilość zamówień 3. Ilość sprzedanych produktów?
*
Jakie produkty/usługi chcą Państwo promować najbardziej?
*
Czy posiadają Państwo grupę: bestsellerów, produktów zalegających na magazynie, produktów sezonowych, produktów objętych promocją lub produktów których promocja jest dla Państwa najbardziej opłacalna którą chcą Państwo reklamować w pierwszej kolejności?
Kreacja reklamowa: a. Czy posiadają Państwo już materiały reklamowe (tekstowe, graficzne, wideo), które chcieliby Państwo wykorzystać w kampanii? b. Jeśli nie, czy potrzebują Państwo pomocy w opracowaniu kreatywnych materiałów reklamowych? c. Jeśli tak, czy posiadają Państwo bazę własnych grafik/zdjęć produktów/zdjęć usług, która może zostać wykorzystana do stworzenia kreacji reklamowych?
*
Śledzenie wyników i raportowanie: a. Czy mają Państwo już zainstalowane narzędzia analityczne na swojej stronie (np. Google Analytics)? b. Jakie są kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które chcieliby Państwo monitorować w trakcie kampanii?
*
Jest to ważne, ponieważ dzięki temu będziemy mogli podejmować odpowiednie działania optymalizacyjne, a współpraca będzie przedstawiona w sposób jasny i klarowny (wiemy, na czym Państwu najbardziej zależy)
Czy w Państwa działalności można wyróżnić trendy sezonowe? (np. sezon na produkt trwa od maja do września – później klienci w mniejszym stopniu potrzebują produktu/usługi)
*
Czy kiedykolwiek mieli Państwo do czynienia z reklamami w Internecie np. google ads, facebook ads, instagram ads, youtube ads, snapchat ads, tiktok ads, pinterest ads, linkedin itd.? Jeśli tak, prosimy o wymienienie na jakich kanałach Państwo działaliście.
*
Jakimi kanałami dotychczas kontaktowali się Państwa klienci?
*
Na przykład: telefon, e-mail, poprzez formularz czy też media społecznościowe.
Jaki budżet chcieliby Państwo przeznaczyć na miesiąc działań reklamowych? (z wyłączeniem opłat agencyjnych)
*
Jaka interesuje Państwa lokalizacja działań reklamowych lokalna/wojewódzka/ogólnopolska/globalna?
*
Na przykład jeśli lokalna, to proszę podać konkretne miasto np. Kraków +50km, jeśli wojewódzka to np. cała małopolska i śląskie
Jaką mają Państwo średnią marżę na produktach?
*
Jak wyglądał trend sprzedaży w Państwa sklepie online na podstawie ostatnich 12 miesięcy?
*
W przypadku braku takich danych prosimy o podanie maksymalnego możliwego zakresu.
Czy korzystali Państwo w przeszłości z usług innych agencji marketingowych? Jeśli tak, jakie mocne i słabe strony współpracy są w stanie Państwo wymienić?
*
Na przykład: kontakt z agencją był na słabym poziomie według nas, musieliśmy długo czekać na odpowiedź dotyczącą zapytania, wyniki nie były dla nas zadowalające.
Hasła dostępowe do panelu administracyjnego witryny.
*
Dane te dostali Państwo od osób odpowiedzialnych za stworzenie strony internetowej. Najczęściej są to login/haslo/dostęp FTP. Jest to nam szczególnie potrzebne w celu wdrożenia analityki i podpięcia określonych zdarzeń, bez tego nie jesteśmy w stanie wystartować z kampanią. Jeśli nie mają Państwo dostępów do witryny, należy skontaktować się z informatykiem, który tworzył stronę i je uzyskać.
Prześlij
Te marki nam zaufały:
Zdecydowany na skuteczną strategię?
NAPISZ DO NAS
Przetestuj nowy kanał reklamowy -
Microsoft Ads!
Czy warto spróbować?
Tak! Tym bardziej, że konfigurację i miesiąc obsługi masz u nas
ZA DARMO!
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ