Case study SEO - Jak wizytówki Google wpływają na pozycje fraz?

Jak wizytówki Google wpływają na pozycje fraz kluczowych? – Case study SEO

24 listopada 2020

Przedstawiamy efekt kampanii SEO dla jednego z naszych klientów z branży motoryzacyjnej.  

Wstęp

  Z klientem współpracujemy od 2008 roku. Na początku kampanii skupiliśmy się na przygotowaniu szczegółowego audytu oraz stworzeniu planu optymalizacji. Po wyeliminowaniu wszystkich błędów i osiągnięciu wysokich pozycji dla fraz związanych z usługami oferowanymi przez klienta, skupiliśmy się na frazach dotyczących mechanika dla konkretnych marek samochodowych.

Cel

Klient prowadzi nowoczesny serwis samochodowy i zależało mu, by dowiedzieli się o nim nie tylko klienci ogólni, ale właściciele konkretnych marek, dlatego też, naszym kolejnym celem było dotarcie do posiadaczy aut takich, jak Audi, Ford, Skoda, BMW. Kierowanie wszystkich marek na stronę główną, nie było dobrym pomysłem, ponieważ przy tak dużej konkurencji, wyniki nie byłyby zadowalające. Postanowiliśmy stworzyć dedykowane wizytówki Google dla każdej z marek, opisując je jako Serwis samochodowy + nazwa marki. Stworzyliśmy dedykowane podstrony z opisem usługi i oferty – dzięki temu witryna stała się widoczna dla grupy docelowej, wzrósł na niej ruch, a cel naszego klienta został spełniony.

Rozwiązanie

– Stworzenie dedykowanych podstron wraz z optymalizacją – Stworzenie dedykowanych wizytówek Google

Efekty

Przed rozpoczęciem działań pozycje słów kluczowych prezentowały się następująco:

case study mechanik invette seo

Po stworzeniu dedykowanych podstron i wizytówek sytuacja prezentuje się następująco i utrzymuje się do dnia dzisiejszego.

case study kampania seo invette krakow mechanik

Spodobał Ci się ten post?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać regularnie nowości i ciekawostki ze świata marketingu.

Rozpocznijmy współpracę

kontakt

Zainwestuj w swój biznes.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a nasz doświadczony zespół odpowie na wszelkie Twoje pytania oraz rozwieje wątpliwości.

Przewiń do góry