Autor

kupony google
5/5 - (7 votes)
Spis treści:
  1. Na czym dokładnie polega ta promocja i jakie kryteria trzeba spełniać, żeby wziąć w niej udział?
  2. Kupony Google – co to jest i kto może z nich skorzystać?
  3. Jak otrzymać kupony Google? – warunki promocji
  4. Kupony Google – najważniejsze informacje
  5. Dlaczego kupony Google są przyznawane wyłącznie klientom agencji ze statusem Partnera? – wyjaśniamy:
  6. Czy warto skorzystać z kuponów Google?

Na czym dokładnie polega ta promocja i jakie kryteria trzeba spełniać, żeby wziąć w niej udział?

Kupony na kampanię reklamową Google Ads o wartości 1200 zł są dostępne od 1.02.2022 r. Mogą je odebrać początkujący reklamodawcy korzystający z usług agencji marketingowych posiadających status Google Partner. W dzisiejszym wpisie przedstawimy, na czym dokładnie polega ta promocja i jakie kryteria trzeba spełniać, żeby wziąć w niej udział.

Kupony Google – co to jest i kto może z nich skorzystać?

Kupony Google to dodatkowe środki promocyjne oferowane przez twórców Google . Są dedykowane początkującym przedsiębiorcom, którzy dopiero założyli konto reklamodawcy i korzystają z usług certyfikowanej agencji marketingowej (również naszej – Invette) ze statusem Google Partner (warunek konieczny). Do tej pory można było uzyskać kupony na kwotę maksymalną 375 zł. Od 1 lutego stawka ta wyniesie aż 1200 zł.

Jak otrzymać kupony Google? – warunki promocji

Aby otrzymać kupon Google, należy założyć konto Google Ads i włączyć opcję „Oferty promocyjne” w zakładce Google Partners. Następnie wystarczy wydać 1200 zł na działania reklamowe w ciągu 60 dni. Kupon jest gwarantowany każdemu nowemu klientowi, który spełni wszystkie powyższe warunki i uzyska pierwsze wyświetlenie reklamy w maksymalnie 14 dni (od założenia konta).

Kupony Google – najważniejsze informacje

Jeśli reklamodawca biorący udział w promocji „Kupony Google” przekroczy kwotę 1200 zł w ciągu 60 dni – zostanie obciążony nadwyżką bez ostrzeżenia. Środki pochodzące z kuponów Google są przypisane do konta reklamodawcy. W konsekwencji nie można ich odstąpić innej osobie lub sprzedać.

Dlaczego kupony Google są przyznawane wyłącznie klientom agencji ze statusem Partnera? – wyjaśniamy:

Google przyznając kupony o wartości 1200 zł klientom agencji posiadających status Google Partner podkreśla rzetelność oraz profesjonalizm prac wykonywanych przez naszych specjalistów. Google swoimi działaniami promocyjnymi chce zmaksymalizować sukces klientów, których obsługujemy i udowodnić, że potrafimy optymalizować kampanie generujące rzeczywistą konwersję przekładającą się na pozyskanie stałych oraz opłacalnych kontrahentów.

Certyfikat Google Partner to dowód zaufania, rzetelności, a także eksperckiej wiedzy specjalistów realizujących nawet najbardziej wymagające kampanie owocujące pozyskaniem wartościowych leadów i sprzedaży dla przedsiębiorstw z każdej branży.

Czy warto skorzystać z kuponów Google?

Uważamy, że aktualna promocja stworzona przez twórców Google pomoże początkującym przedsiębiorcom przekonać się do systemu reklamowego, jakim jest Google Ads, zarabiając przy tym pieniądze bez możliwości straty i bez ryzyka.

Jeśli spełniasz warunki umożliwiające odebranie kuponu Google – skontaktuj się z naszą agencją już dziś! 

Napisz do nas

czym jest google adsense i jak na nim zarabiać AktualnościPPC/Reklamy

Google Ad Sense – co to jest i jak działa

Google AdSense to innowacyjne narzędzie otwierające drzwi do zarabiania pieniędzy na Twojej stronie internetowej. W jaki sposób to działa? Możesz udostępnić przestrzeń reklamową w swojej witrynie, dzięki czemu Google będzie mogło wyświetlać ...
CZYTAJ DALEJ
indeksowanie strony w Google SXO

Jak długo trwa indeksowanie strony w Google?

Indeksowanie strony przez Google jest kluczowym procesem, który wpływa na to, na jakich pozycjach strony internetowe są widoczne w wynikach wyszukiwania. Czas, potrzebny na zaindeksowanie strony jest uzależniony od wielu czynników. W niniejszym artykule ...
CZYTAJ DALEJ
mikrokonwersje co to B2BE-commerce

Czym są i jak działają mikrokonwersje?

Skuteczne śledzenie działań użytkowników na stronie internetowej jest kluczowe dla sukcesu biznesu online. Pojęcie “mikrokonwersji” odgrywa istotną rolę w analizie i optymalizacji doświadczenia klienta. Czym jednak dokładnie są mikrokonwersje ...
CZYTAJ DALEJ